ارتباط با ما

آخیابان ولیعصر، بالاتر از چهارراه طالقانی، پلاک ۱۶۰۰، ساختمان پارسی، طبقه اول، واحد چهار

تلفن: 1195 8885 – 021

ایمیل: eparseh@outlook.com

۶ دیدگاه برای «ارتباط با ما»

  • آذر ۲۰, ۱۳۹۸ در t ۹:۵۱ ق.ظ
    Permalink

    سلام شما فقط انلاین هستین یا به صورت یه مغازه هم دارین که بیایم اونجا حضوری خرید کنیم؟

    پاسخ دادن
    • آذر ۲۳, ۱۳۹۸ در t ۴:۱۷ ب.ظ
      Permalink

      دفتر امتداد پارسه در خیابان ولیعصر نبش دمشق مجتمع کامپیوتری پارسی واحد ۴ است.

      پاسخ دادن
  • مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ در t ۲:۵۶ ب.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر . سرفیس پرو ۶ دارم که قلمش از فاصله خیلی کم افتاده و الان تاچش کار نمیکنه . آیا قابل تعمیر هست ؟

    پاسخ دادن
    • مرداد ۱۰, ۱۳۹۹ در t ۸:۰۷ ب.ظ
      Permalink

      دستگاه باید توسط تیم فنی بررسی شود

      پاسخ دادن
  • اسفند ۱, ۱۳۹۹ در t ۱۱:۵۹ ق.ظ
    Permalink

    سلام
    من یک دستگاه سورفیس پرو ۴ دارم که سه سال است خریداری کرده ام.مدت یکسال است که وقتی گرم میشه صفحه اش شروع میکنه به لرزش وعملا غیر قابل استفاده میشه تاچ صفحه اش هم در ۵ سانتیمتر پایین صفحه از کاار افتاده و اکثر اوقات باطری اش هم تا۴۹ درصد شارژمیشه وبالاتر نمیره به ندرت ممکنه تا صد درصدشارژ بشه.جالب اینکه همه این اتفاقات دقیقا با فاصله زمانی یک هفته اینطور شده .تواینترنت خواندم که یک درصد سرفیس های این گروه این مشکل را پیدا کرده اند ومایکروسافت اطلاعیه داده جهت تعویض که خوب توایران کاری نمیشه کرد. متاسفانه با مجموعه مای سورفیس شما تازه اشنا شدم ونمیدانستم که چنین مجموعه ای در ایران داریم.میشه بنده را راهنمایی بفرمایید چگونه میتوانم مشکل خودرا برطرف کنم.باتشکر مجتبی مقدم از ساری

    پاسخ دادن
  • اسفند ۳, ۱۳۹۹ در t ۵:۰۲ ب.ظ
    Permalink

    سلام- در مورد مشکلاتی که برای سرفیس پرو ۴ بنده پیش امده برایتان پیام گذاشتم .متاسفانه جواب که ندادید متنی را هم که برایتان نوشته بودم حذف نمودید . گفته بودم یکسال پیش در طول مدت یکهفته بعد ازیکساعت کار پشت دستگاه داغ میشه وصفحه شروع میکنه به لرزش طوری که غیرقابل استفاده میشه.همزمان در این مدت یک هفته ای بخش پایینی تاچ صفحه وتاچ کی بورد از کا ر افتاد.شارژباطری هم اکثرا تا ۴۹ درصد شارژمتوقف میشه وندرتا به ۱۰۰ درصد میرسه .همه اتفاقات مدت کوتاهی پس از پاین گارانتی رخ داده.مایکروسافت اعلام کرده که یک درصد این سری از سرفیس ها با این مشکلات روبه رو شده واطلاعیه تعویض داده بود حتی برای یکسال پس از اتمام گارانتی .متاسفانه با انها تماس گرفتم اما ایران را پذیرش نکردند.خواسته بودم از شما راهنمایی بفرمایید اما کل ان چه نوشتم مدتی بعد از پذیرش در سایت حذف شد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

    پاسخ دادن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *