لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

لوازم جانبی سرفیس پرو 8

سرفیس پرو 8 به عنوان نسل جدید کامپیوترهای جداشونده مایکروسافت در سال ۲۰۲۱ با عرضه و استفاده لوازم جانبی جدید نیز همراه بود. سرفیس پرو 8 دارای اکسسوری‌های ویژه‌ای است که روند کار با این محصول را یکپارچه و بی‌نظیر می‌کنند.

به طور کل لوازم جانبی سرفیس پرو 8 همانند تمامی کامپیوترهای سرفیس پرو، شامل قلم سرفیس پن، کیبورد اختصاصی مبتنی بر کانکتور مگنتی، داک، ماوس، هدفون، تبدیل‌ها و موارد دیگر می‌شوند.

در این مطلب لوازم جانبی و اکسسوری‌های سرفیس پرو 8 را معرفی کرده و تفاوت آن‌ها با اکسسورهایی که برای سرفیس‌های قدیمی‌تر عرضه شده را بررسی خواهیم کرد.

 

سرفیس اسلیم پن ۲

سرفیس پرو 8 مشخصا با سرفیس اسلیم پن ۲ سازگار است. این قلم ویژه، برای یادداشت‌برداری و طراحی و کار با رابط کاربری سیستم عامل ویندوز ۱۱ بهینه شده است که تفاوت‌هایی از نظر ظاهری و کارایی نسبت به قلم‌های نسل قبل مایکروسافت برای سرفیس‌ها دارد.

لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

اولین و البته مهم‌ترین مشخصه این قلم سرفیس پرو 8 جدید ابعاد و ظاهر آن است. سرفیس اسلیم پن ۲ روی کیبورد اختصاصی سرفیس پرو 8 جای میگیرد و از روش ارتباط بدون سیم با بدنه سرفیس شارژ مورد نیاز خود را دریافت می‌کند. سرفیس اسلیم پن ۲ به طور کلی با این محصولات سازگاری دارد:

  • سرفیس پرو 8
  • سرفیس لپ تاپ استودیو
  • سرفیس پرو ایکس
  • سرفیس دوئو ۲

مشخصه بعدی این قلم هوشمند دقت بالای آن است که باعث شده تا روند طراحی و یادداشت‌برداری تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما به ارمغان بیاورد. این محصول با رابط کاربری بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی نظیر فتوشاپ و Microsoft Teams سازگار است و به بهترین شکل ممکن می‌تواند امکان کار با دستگاه‌های هوشمند را برای شما فراهم کند.

تعبیه دکمه روی بدنه این محصول می‌تواند امکان استفاده از آن به عنوان پرزنتر را نیز برای شما فراهم کند و با یک دستگاه چندین کار مختلف را به بهترین شکل ممکن انجام دهید.

به طور کل دستگاه‌های جدید شرکت مایکروسافت برای یادداشت‌برداری و طراحی نیاز به این قلم هوشمند جدید دارند که از لحاظ قیمت تا حدودی با سرفیس‌های قدیمی‌تر گران‌تر است.

گفتنی است که این قلم با شارژر در بسته بندی خود عرضه نشده است، با این حال می‌توانید به صورت جداگانه شارژر مبتنی بر درگاه USB-A را نیز برای آن تهیه کند.

کیبورد سیگنیچر سرفیس پرو

نسل جدید کیبورد سیگنیچر سرفیس پرو که با کامپیوترهای جدید سرفیس سازگار است می‌تواند علاوه بر امکان تایپ و ارائه یک ترکپد جدید، امکان قرار دادن قلم به صورت ایمن‌تر و محافظت حداکثری از نمایشگر سرفیس را نیز برای شما فراهم کند. کیبورد سیگنیچر در رنگ‌های مختلف ساخته شده و با این محصولات سازگاری کامل دارد:

لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

  • سرفیس پرو 8
  • سرفیس پرو ایکس
  • امکان قرار گیری سرفیس اسلیم پن ۲

انواع موس سازگار با سرفیس پرو 8

مایکروسافت موس‌های مختلفی را برای سازگاری هر چه بهتر با سرفیس پرو 8 تولید و آماده عرضه کرده که بسته به ظاهر، امکان حمل بالا و طراحی قیمت‌های متفاوتی دارند. در ادامه انواع موس سرفیس را خواهیم دید:

  • موس بلوتوث مایکروسافت که یکی از گزینه‌های مقرون به صرفه‌تر برای سازگاری حداکثری با سرفیس‌ها به حساب می‌اید، یک دستگاه کاربردی است که در رنگ‌های مختلف طراحی شده و بدون نیاز به اتصال دانگل کار می‌کند. این محصول برای کار از فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز بلوتوث بهره می‌برد و دو عدد باتری AA برای کار مداوم نیاز دارد.

لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

  • موس آرک جدید بهترین گزینه ممکن برای استفاده مداوم با سرفیس‌ها است که علاوه بر امکان اتصال از طریق بلوتوث، امکان تاشوندگی و حمل بسیار آسان را دارد و محدودیت‌ کمتری را برای همراه داشتن دائمی ایجاد می‌کند. مهم‌ترین مشخصه این موس رابط کاربری لمسی آن است که امکان کنترل جهات مختلف را برای شما فراهم می‌آورد.

لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

  • موس بلوتوث Modern Mobile نیز یکی دیگر از محصولات کاربردی است که با سرفیس جدید سازگار است و می‌تواند با تمامی دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عالم ویندوز نیز کار کند. این محصول نیز طراحی بسیار نازک و ساده‌ای دارد و برای حمل محدودیت نسبتا کمی خواهد داشت.

لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

داک و شارژر مناسب برای سرفیس پرو 8

سرفیس پرو 8 با شارژر ۶۵ وات درون جعبه آماده عرضه شده است و می‌توان از آن استفاده کرد. با این حال اگر شارژر ۶۵ وات عرضه شده در بسته بندی سرفیس با مشکل مواجه شده باشد، می‌توانید از محصول را به صورت جداگانه تهیه کنید.

داک سرفیس نیز یکی از ابزارهایی است که می‌تواند سرفیس پرو 8 را به یک ورک استیشن کامل تبدیل کند. این محصول از طریق سرفیس کانکتور به صورت مگنتی به کامپیوتر متصل می‌شود و درگاه‌های مختلفی را برای شما فراهم می‌کند. درگاه‌ه ی سرفیس داک ۲ شامل موارد زیر می‌شوند:

درگاه پرسرعت نسل سوم USB

4 درگاه USB-C

1 درگاه شبکه گیگابیتی

1 خروجی صوتی

در عین حال داک مسافرتی سرفیس نیز می‌تواند این درگاه‌ها را برای شما فراهم بیاورد:

لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

۱ درگاه USB-A

۱ درگاه USB-C

۱ درگاه اترنت

۱ درگاه HDMI

۱ درگاه VGA

درکنار این تبدیل‌ها شما امکان خرید تبدیل‌های تک پورت را نیز دارید که امکان اتصال فقط یک رابط را به شما می‌دهند. این درگاه‌ها از طریق درگاه تایپ سی امکان اتصال به شبکه، مانیتور یا USB-A را برای شما فراهم می‌آورند.

لوازم جانبی سرفیس پرو 8 و تفاوت‌ آن‌ با اکسسوری سرفیس‌های دیگر

دیدگاهتان را بنویسید