پرتال جامع مدیریت سرفیس از طرف مایکروسافت رونمایی شد

پرتال جامع مدیریت سرفیس از طرف مایکروسافت رونمایی شد

شرکت مایکروسافت به تازگی از پرتال جامع مدیریتی سرفیس همراه با پشتیبانی از تمامی دستگاه‌های این برند از کامپیوترهای هوشمند رونمایی کرده است.

پرتال جامع مدیریت سرفیس یک ابزار نرم افزاری است که به مدیران یک شرکت و کاربران اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های سرفیس در حال استفاده در محل کار را از طریق آن مدیریت کرده و برخی از مشخصه‌های آن را رصد کنند. مدیران یک شرکت که دستگاه‌های سازمانی در حال استفاده توسط آن‌ها از نوع سرفیس باشد، از طریق این ابزار کاربردی می‌توانند به مواردی همچون درخواست پشتیبانی نرم افزاری و سخت افزاری در کنار مدت زمان گارانتی ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت دسترسی داشته باشند.

این ابزار مدیریتی یکی از راه‌کارهای تشویقی شرکت مایکروسافت است تا از آن طریق مدیران سازمان‌های خصوصی و دولتی در کشورهای مختلف را تشویق کند تا از دستگاه‌های سرفیس به عنوان کامپیوترهای سازمانی ارائه شده به کارکنان خود استفاده کنند.

این پرتال همچنین امکان مدیریت کارهای ترکیبی به صورت حضوری و دروکاری را نیز فراهم می‌آورد. به این ترتیب، مدیران می‌توانند در هر لحظه و در هر شرایطی فعالیت کارکنان خود را زیر نظر داشته باشند و از آن طریق صرفا با ارائه یک دستگاه سرفیس به کارکنان خود، در تمامی شرایط مختلف فعالیت آن‌ها را رصد کنند.

مدیران یک شرکت از طریق این پرتال می‌توانند در زمانی کارکنان در محل کار حضور دارند یا در حال انجام کار در محلی غیر از محیط کاری خود هستند، فعالیت آن‌ها را به صورت مرحله‌ای مشاهده کنند و از آن طریق نظارت کامل و قابل قبول روی فعالیت‌های کاربران داشته باشند. گفتنی است که این پرتال به صورت ویژه و منحصر به فرد صرفا برای برخی از کشورها ارائه شده است و ممکن است تمامی کاربران در سراسر جهان امکان دسترسی به آن را نداشته باشند.

شرکت مایکروسافت در تلاش است تا از طریق این راهکار با بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه تولید کامپیوترهای شخصی و سازمانی رقابت کند. تا پیش از این دو شرکت Dell و اپل جزو مهم‌ترین رقبای مایکروسافت در این زمینه محسوب می‌شدند که حالا ردموندی‌ها با رونمایی از این پرتال در تلاش برای جدی‌تر کردن رقابت خود با این شرکت‌ّها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید