پوشش زنده اینستاگرامی مایکروسافت را در مای سرفیس ببنید

کنفرانس مایکروسافت ۲۰۲۱ سرفیس

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۱ معادل ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ رویدادی جدید را برای محصولات خانواده سرفیس برگزار کند. این رویداد را می‌توانید همراه با گزارش فارسی در پیج اینستاگرام مای سرفیس مشاهده کنید.

این کنفرانس در ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰ صبح به وقت شرق آمریکا، معادل ۱۷:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و شرکت مایکروسافت احتمالا از محصولات جدید خود از برند سرفیس رونمایی می‌کند. این رویداد مهم‌ترین رویداد شرکت مایکروسافت پس از کنفرانس اکتبر ۲۰۱۹ است و شرکت مایکروسافت سرمایه‌گذاری ویژه‌ای روی آن انجام داده است.

پوشش زنده اینستاگرامی مایکروسافت را در مای سرفیس ببنید

شایعات مهم در مورد کنفرانس ۲۰۲۱ سرفیس

شرکت مایکروسافت معمولا به صورت سالبانه یک رویداد ویژه را در ماه اکتبر برای رونمایی از محصولات سرفیس برگزار می‌کند. این رویداد مهم‌ترین کنفرانس مایکروسافت برای محصولات سخت افزاری به حساب می‌آید. تا پیش از این شرکت مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۹ از محصولاتی ویژه نظیر سرفیس پرو ۷، سرفیس پرو ایکس، سرفیس دوئو رونمایی کرده بود. اما شیوع ویروس کرونا برگزاری کنفرانس مشابه در سال ۲۰۲۰ را به حاشیه راند و حالا شرکت مایکروسافت برای بار دیگر در سال ۲۰۲۱ میلادی و البته در ماه سپتامبر تصمیم دارد تا به شکلی پرقدرت‌تر آماده برگزاری یک رویداد ویژه شود. در جریان این رویداد بدون شک  محصولات جدید برند سرفیس را شاهد خواهیم بود.  در ادامه به هرآچه از این رویداد ویژه شرکت مایکروسافت انتظار می‌رود را بررسی خواهیم کرد:

پوشش زنده اینستاگرامی مایکروسافت را در مای سرفیس ببنید

رونمایی از سرفیس دوئو ۲

شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ از سرفیس دوئو رونمایی کرد و در سال ۲۰۲۰ میلادی این محصول را به عنوان نماینده خود در بازار تلفن‌های هوشمند رونمایی کرد. سرفیس دوئو تا به امروز توجه زیادی را در میان بازار تلفن‌های هوشمند اندرویدی تاشو به خود جلب کرده و موفقیت قابل توجهی در مقایسه با معادل‌های تولید شده توسط سامسونگ و هواوی داشته است. در این میان شرکت مایکروسافت احتمالا تصممی دارد تا یک آپدیت سخت افزاری این سری از محصولات خود را داشته باشد و سرفیس دوئو ۲ را در جریان این رویداد رونمایی کند.

سرفیس دوئو ۲ احتمالا تثبیت کننده شرکت مایکروسافت در حوزه تلفن‌‌های هوشمند خواهد بود و این شرکت جای خود را پس از شکست سری محصولات لومیا تثبیت خواهد کرد و به این بازار باز خواهد گشت.

پوشش زنده اینستاگرامی مایکروسافت را در مای سرفیس ببنید

سرفیس پرو ۸

یکی از پایه‌های همیشگی شرکت مایکروسافت برای رونمایی از محصولات جدید سرفیس، نسل جدید سرفیس پرو است. بدون شک شرکت مایکروسافت در جریان این رویداد از سرفیس پرو ۸ به عنوان نسل جدید محصولات خود رونمایی می‌کند. شایعات حاکی از آن است که این محصول علاوه بر پشتیبانی از پردازنده نسل جدید اینتل، مجهز به نمایشگر قدرتمندتر با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نیز خواهد شد.

در صورت صحت داشتن این شایعات به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت قابلیت‌های ویژه‌ای را در اجرای نرم افزارهای ویرایش فایل‌های ویدیویی و اجرای بازی‌ها در نظر خواهد گرفت و علاقه‌مندان به خود را به شکلی ویژه سوپرایز خواهد کرد.

 

سرفیس بوک ۴

از دیگر شایعات مطرح شده در جریان این رویداد سرفیس بپوک ۴ است. سرفیس بوک همواری سری قدرتمند محصولات شرکت مایکروسافت در حوزه دستگاه‌های ۲ در ۱ بوده است. پتنت‌ها منتشر شده از سرفیس بوک حاکی از آن است که این محصول مجهز به نمایشگر قدرتمندتر و همچنین پردازنده بهینه‌سازی شده برای اجرای کارهای گرافیکی است. به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت با سرفیس بوک ۴ تلاش ویژه‌ای در زمینه بهینه‌سازی سرفیس‌ها برای گیمرها خواهد داشت و یک لپ تاپ کاملا گیمینگ را آماده عرضه خواهد کرد.

 

نسل جدید سرفیس پرو ایکس

شرکت مایکروسافت با معرفی نسل اول سرفیس پرو ایکس در سال ۲۰۱۹ توانست بیش از یک سال جلوتر از رقیب خود یعنی شرکت اپل در جهت توسعه کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های ARM گام بردارد. حال به نظر می‌رسد که با عرضه کامپیوترهای مک مبتنی بر پردازنده M1 از طرف شرکت اپل، مایکروسافت نیز تصمیم داشته باشد تا به شکلی جدی‌تر تولید سرفیس پرو ایکس و توسعه آن را در زمینه ‌های مختلف ادامه دهد. نسل جدید سرفیس پرو ایکس ۲۰۲۱ احتمالا در جریان این رویداد جدید رونمایی خواهد شد.

پوشش زنده اینستاگرامی مایکروسافت را در مای سرفیس ببنید

اکسسوری‌های جدید

شرکت مایکروسافت احتمالا در جریان رویداد سپتامبر امسال از محصولات جانبی ویژه‌ای نظیر ماوس، کیبورد، هندزفری و هدفون‌های سرفیس رونمایی می‌کند و این محصولات را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصولات احتمالا در بازه‌ای طولانی‌تر از محصولات اصلی توسط شرکت مایکروسافت آماده عرضه خواهند شد. البته این روند در سالیان گذشته به این صورت انجام می‌شده و معلوم نیست که شرکت مایکروسافت این روند را در سال جدید نیز ادامه می‌دهد یا آن را تغییر می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید