سرفیس پرو ۸ با نمایشگر بزرگتر و حرفه‌ای‌تر رونمایی شد

سرفیس پرو ۸ با نمایشگر بزرگتر و حرفه‌ای‌تر رونمایی شد

شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۱ خود از سرفیس پرو ۸ در کنار چند محصول جدید دیگر رونمایی کرد. سرفیس پروی ججدید مجهز به نمایشگر ۱۳ اینچی همراه با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز شده است.

شرکت مایکروسافت در طراحی و تولید سرفیس جدید، پشتیبانی از فناوری‌های روز دنیا را در اولویت قرار داده است. بر این اساس این محصول با حاشیه‌های کوچک‌تر در اطراف نمایشگر نسبت به نسل‌های پیشین سری محصولات سرفیس پرو طراحی شده است. این محصول همچنین دارای طراحی جدیدی از کیبورد است و امکان پشتیبانی از سرفیس اسلیم پن ۲ را دارد.

مایکروسافت همچنین پشتیبانی از سرفیس اسلیم پن ۲ را در برخی دیگر از دستگاه‌های مدرن سری سرفیس نیز ارائه داده است که تجربه‌ای مشابه را برای کاربران این محصولات فراهم خواهد کرد.

تا پیش از این شرکت مایکروسافت مایکروسافت سرفیس پروها را با سایز نمایشگر ۱۲.۳ اینچ آماده عرضه کرده بود، با این حال کاهش حاشیه اطراف نمایشگر این امکان را به مایکروسافت داده تا در طراحی سرفیس پرو ۸ حاشیه‌های اطراف را حذف کرده و به جای آن نمایشگر بزرگ‌تری را عرضه کند.

سرفیس پرو ۸ با نمایشگر بزرگتر و حرفه‌ای‌تر رونمایی شد

سرفیس پرو ۸ بزرگترین بهبود نمایشگر در میان سرفیس‌ها

مایکروسافت اعلام کرده که سرفیس پرو جدید در سال ۲۰۲۱ تا ۱۱ درصد نمایشگر بزرگتری پیدا کرده و البته تا ۱۲.۵ درصد نیز روشنایی بیشتری نسبت به گذشته پیدا کرده است. نمایشگر این محصول همچنین دارای ۱۱ درصد رزولوشن بیشتری است و می‌تواند با وضوح بهتری محتوای بصری را به کاربران نشان دهد.

استفاده از رفرش ریت دینامیک نیز باعث می‌شود تا علاوه بر بهینه‌سازی مصرف باتری، کاربران بتوانند به صورت بهینه محتوای با کیفیت‌تر در رابط کاربری، ویرایش فایل‌های ویدیویی، اجرای بازی و موارد دیگر استفاده کنند.

پشتیبانی از ویندوز ۱۱

سرفیس پرو ۸ یکی از اولین محصولات رسمی مایکروسافت است که به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل ویندوز ۱۱ به صورت بهینه استفاده می‌کند. کاربران در زمان استفاده از این محصول به صورت پیشفرض و بدون نیاز به اقدام به نصب نرم افزار یا سیستم عامل، می‌توانند تجربه جدید و متفاوت ویندوز ۱۱ را نیز همراه خود داشته باشند.

سرفیس پرو ۸ با نمایشگر بزرگتر و حرفه‌ای‌تر رونمایی شد

دیگر مشخصات سرفیس پرو ۸

سرفیس پروی جدید مجهز به جدیدترین فناوری‌های ممکن شده است. پشتیبانی از درگاه ارتباطی تاندربولت ۴ با قطع USB-C باعث شده تا مایکروسافت امسال زمان مناسب را برای حذف USB-A پیدا کند و یک دستگاه مناسب با شرایط فناوری‌های جدید را آماده عرضه کند. این محصول دارای جدیدترین نسل از پردازند‌ه‌های اینتل است و امکان پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی اکسترنال را نیز دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا سرفیس پرو ۸ به سادگی بتواند با قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار نظیر مک بوک پرو‌های اپل نیز رقابت کند. مایکروسافت تصمیم دارد تا با پشتیبانی از گرافیک‌های اکسترنال و پشتیبانی از نمایشگرهای چندگانه با کیفیت 4K با مهم‌ترین بازیگران حوزه تولید لپ‌تاپ‌ها رقابت کند.

سرفیس پرو ۸ به تازگی رونمایی شده است و قرار است به زودی آماده عرضه به بازار شود. این محصول در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۲۱ آماده عرضه به بازار است و قیمت پایه آن ۱۰۹۹ دلار خواهد بود که شرکت مایکروسافت به صورت تدریجی آن را در تمامی بازارهای جهان عرضه خواهد کرد.

علاقه‌مندان به این محصول در ایران نیز می‌توانند به زودی این محصول را از طریق وب‌سایت مای سرفیس خریداری کنند و با ثبت سفارش به صورت اینترنتی، این محصول را مقابل درب منزل و در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید