سرفیس دوئو ۲ دومین نسل از تلفن‌های هوشمند مایکروسافت رونمایی شد

سرفیس دوئو ۲ دومین نسل از تلفن‌های هوشمند مایکروسافت رونمایی شد

پس از موفقیت مایکروسافت در زمینه عرضه تلفن‌های هوشمند تاشو، شرکت مایکروسافت سرفیس دوئو ۲ را در جریان کنفرانس سپتامبر ۲۰۲۱ رونمایی کرد تا این پیروزی را برای بار دیگر تکرار کند.

شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۱ خود به صورت رسمی از سرفیس دوئو ۲ رونمایی کرد. این محصول دارای طراحی نسبتا متفاوتی نتسبت به نسل اولیه خود است و از این پس از فناوری‌های ارتباطی بهتری نظیر پشتیبانی از 5G استفاده می‌کند.

 

نمایشگر سرفیس دوئو ۲

این تلفن هوشمند دارای دو نمایشگر اولد با سایز ۵.۸ اینچ است. این دو نمایشگر دارای رزولوشن ۱۳۴۴ در ۱۸۹۲ است که با لولای ویژه که به صورت انحصاری توسط مایکروسافت طراحی شده، به یکدیگر متصل شده‌اند. کیفیت بالای نمایشگر‌های OLEDو استفاده از فناوری تاشو مهم‌ترین مشخصه این تلفن هوشمند است که در کنار امکان استفاده مداوم به عنوان یک تلفن هوشمند کوچک، امکان مشاهده محتوای بزرگ‌تر را نیز برای کاربران فراهم می‌سازد. این دو نمایشگر دارای رفرش ریت ۹۰ هرتز هستند که در نوع خود بسیار منحصر به فرد و مناسب برای انجام کارهای روزمره خواهند بود.

طراحی سخت افزاری سرفیس دوئو ۲

شرکت مایکروسافت در تولید سرفیس دوئو ۲ از تراشه پردازشی اسنپ‌دراگون ۸۸۸ ساخته شرکت کوالکام استفاده کرده است که نسبت به تراشه استفاده شده در نسل پیشین این تلفن هوشمند بهبودهایی را در زمینه اجرای طولانی مدت نرم افزارها، مالتی تسکینگ و موارد دیگر را تجربه کرده است.

مایکروسافت امسال در طراحی سخت افزاری سرفیس دوئو ۲ از ۸ گیگابایت رم استفاده کرده است که نسبت به نسل پیشین دو گیگابایت افزایش داشته است. این موضوع باعث می‌شود تا از لحاظ اجرای نرم افزارهای مختلف به صورت همزمان سرفیس دوئو ۲ بهینه‌تر باشد و عملکرد بهتری را به کاربران ارائه دهد.

سرفیس دوئو ۲ دومین نسل از تلفن‌های هوشمند مایکروسافت رونمایی شد

دیگر قابلیت‌ها و مشخصه‌ها

شرکت مایکروسافت در طراحی و تولید این محصول از سیستم ارتباطی NFC نیز استفاده کرده است که برای استفاده در سرویس‌های پرداخت روزمره و ارتباط با دستگاه‌های مبتنی بر این ارتباط مناسب است. علاوه بر این تلفن هوشمند جدید شرکت مایکروسافت در ظرفیت‌های مختلف ۱۲۸ تا ۵۱۲ گیگابایت آماده عرضه شده است که در نوع خود می‌تواند بسیار مناسب  برای کارکردهای متفاوت باشد. گفتنی است که این محصول امکان پشتیبانی از قلم سرفیس جدید را نیز دارد که برای انجام کارهایی نظیر طراحی و موارد دیگر مناسب است.

باتری تلفن هوشمند سرفیس جدید هر چند که امکان شارژ به صورت بی‌سیم و از طریق استاندارد‌های موجود نظیر Qi را ندارد، اما ظرفیت بسیار بالایی را در خود جای داده که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند برای مدت زمان قابل توجه و بسیار طولانی از آن برای انجام کارهای روزمره استفاده کنند. این موضوع در نهایت باعث می‌شود تا گوشی تاشوی جدید برند سرفیس یک همراه کاملا کاربردی برای کاربران خود باشد.

دیدگاهتان را بنویسید