چالش مایکروسافت برای اجرای اپلیکیشن‌ها در دو نمایشگر سرفیس دوئو

فروش سرفیس دوئو چالش مایکروسافت برای اجرای اپلیکیشن‌ها در دو نمایشگر سرفیس دوئو

شرکت مایکروسافت در حال توسعه و آماده سازی ابزارهایی جدید برای بهینه سازی اپلیکیشن‌ها در دو نمایشگر سرفیس دوئو است و از همین حالا SDK جدید آن را برای توسعه دهندگان آماده عرضه کرده است.

شرکت مایکروسافت هنوز برای توسعه و ساخت دوربین سرفیس دوئو و نمایشگر آن با مشکلات زیادی مواجه شده است و به همین دلیل عرضه آن را برای مدت زمانی مشخص به تعویق انداخته است. مایکروسافت به خاطر تعبیه لنزهای متعدد با مشکلات ویژه‌ای در سرفیس دوئو مواجه شده است.

در این میان مهم‌ترین چالشی که مایکروسافت با آن مواجه است، تعبیه دو نمایشگر برای سرفیس دوئو است که این مسئله اجرای اپلیکیشن‌ها را با مشکل مواجه می‌کند. SDK توسعه داده شده توسط مایکروسافت از همین حالا به توسعه دهندگان آماده عرضه شده است تا از آن طریق اپلیکیشن‌های بهینه‌تری در گوگل پلی برای این محصول آماده ارائه شود. سرفیس دوئو اولین تلفن هوشمند با ظاهر ویژه است که توسط مایکروسافت آماده عرضه شده است و به همین خاطر مشکلات اصلی آن به توسعه اپلیکیشن‌های کاربردی و موارد دیگر مربوط می‌شود.

علاوه بر این، اپلیکیشن‌های توسعه داده شده توسط مایکروسافت محدود هستند و مایکروسافت در تلاش است تا با عرضه ابزارهای ویژه، امکانات ویژه‌ای را برای بهینه سازی و افزایش سرعت هر چه بیشتر انجام کارها با استفاده از دو نمایشگر سرفیس دوئو ایجاد کند.

گفتنی است که سرفیس دوئو در جریان رویداد اکتبر 2019 شرکت مایکروسافت آماده معرفی شد و قرار بود در بهار 2020 میلادی آماده عرضه به صورت نهایی شود که عرضه آن تا حدودی به تعویق افتاده است و مایکروسافت با چالش‌های نرم افزاری و سخت افزاری برای عرضه آن مواجه شده است. این محصول احتمالاً در نیمه دوم سال 2020 میلادی آماده عرضه محدود در برخی از کشورهای جهان می‌شود و پس از آن به صورت عمومی آماده ارائه در کشورهای مختلف جهان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید