پشتیبانی گوگل کروم از سرفیس پن بهتر شد

پشتیبانی گوگل کروم از سرفیس پن بهتر شد

شرکت مایکروسافت یک روز پس از عرضه نسخه جدید آپدیت مایکروسافت اج، تغییراتی را در مرورگر کرومیم اعمال کرده که باعث بهینه سازی استفاده از سرفیس پن می‌شود.

در این آپدیت مایکروسافت تغییراتی را در کرومیوم اعمال کرده که امکان استفاده در مایکروسافت اج، مرورگر کرومیوم و گوگل کروم را نیز دارند.  مایکروسافت از چند ماه پیش اقدام به آماده سازی و عرضه نسخه جدید مرورگر مایکروسافت اج با هسته کرومیوم به صورت عمومی کرد.

این نسخه جدید از مایکروسافت اج امکان استفاده بهینه در کامپیوترهای ویندوزی را به کاربران می‌دهد. این نسخه جدید به دلیل اینکه روی هسته کرومیوم ساخته شده است به کاربران امکان استفاده بهینه از دستگاه‌ها را می‌دهد. بر این اساس، کاربران می‌توانند از این قابلیت‌ها در گوگل کروم و دیگر مرورگرهای مشابه نیز استفاده کنند.

گفتنی است که پشتیبانی از سرفیس پن در بخش به روز رسانی مایکروسافت اج از همین حالا قابل استفاده است. برای دریافت این به روز رسانی، کاربران می‌توانند به بخش About Microsoft Edge مراجعه کنند و پس از آن به روز رسانی جدید را دانلود کنند.

در این به روز رسانی کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر و کاربردی‌تر از سرفیس پن با استفاده از مایکروسافت اج استفاده کنند و وب گردی‌های خود را از طریق آن انجام دهند. گفتنی است که دسترسی به مرورگر یاد شده نیازی به دانلود و نصب آپدیت‌های ویندوزی ندارد و می‌توان آن را از طریق نسخه وب دانلود و روی کامپیوترهای خود نصب کرد.

مایکروسافت تصمیم دارد تا از طریق آپدیت‌های آتی مایکروسافت اج قابلیت‌های ویژه و منحصر به فردی را به کاربران ارائه دهد. این آپدیت‌ها قرار است به صورت مداوم از طریق خود نرم افزار قابل دانلود و نصب باشند. گفتنی است که این به روز رسانی‌ها معمولاً حجم زیادی ندارند و امکان دانلود آن‌ها برای تمامی کاربران فراهم شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید