بیلد 19569 با آیکون جدید ویندوز آماده عرضه به کاربران اینسایدر شد

آیکون جدید ویندوز

شرکت مایکروسافت به تازگی بیلد 19569 را همراه با آیکون جدید آماده عرضه به کاربران اینسایدر کرده است که رابط کاربری این سیستم عامل را به طور کامل تغییر می‌دهد.

شرکت مایکروسافت در این نسخه، آیکون‌های ویندوز را به گونه‌ای تغییر داده که با طراحی فلوئنت ویندوز 10 سازگاری بیشتری داشته باشد و کاربران بتوانند به صورت بهینه‌تر و با ظاهری جدید از این سیستم عامل استفاده کنند.

علاوه بر آیکون‌های ویندوز 10، بیلد جدید 19569 دارای تغییرات ویژه‌ای است که روند استفاده بهینه از کامپیوترهای مبتنی بر این سیستم عامل را بهتر می‌کند.

در این نسخه عدم کارکرد وان درایو از بین رفته است و کاربران امکانات بهتری را دسترسی به این حساب ذخیره سازی در اختیار دارند.

علاوه بر این، مشکلات مربوط به درایورهای SCSI در نسخه جدید برطرف شده است تا کاربرانی که از ماشین‌های مجازی و سیستم عامل‌های دیگر استفاده می‌کنند با مشکلات کاربری مواجه نشوند.

در این نسخه، همچنین مشکلات مربوط به رفع مشکلات عدم کارکرد صحیح منوی استارت برطرف شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی‌تر از کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز استفاده کنند.

علاوه بر این، ارور SYSTEMTHREAD EXCEPTION NOT HANDLED به طور کامل در این نسخه برطرف شده است و کاربران می‌توانند بدون مشاهده این مشکل، به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی در حال حاضر دست کم 8 مشکل شناخته شده دارد که باعث ایجاد اختلال در روند کاربری دستگاه‌ها می‌شود. بر این اساس به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه نسخه نهایی این بیلد که در آپدیت 20H1 منتشر می‌شود منتظر باقی بمانند.

گفتنی است که این به روز رسانی عمومی نهایتاً تا پیش از پایان یافتن بهار 2020 آماده عرضه به‌تمامی کاربران خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید