مایکروسافت هنوز دوربین سرفیس دوئو را آماده ساخت نکرده است

مایکروسافت هنوز دوربین سرفیس دوئو را آماده ساخت و تولید نکرده است

مایکروسافت در جریان اکتبر 2019 از سری محصولات جدید سرفیس رونمایی کرد و قرار بود تا اوایل سال 2020 تمامی آن‌ها را آماده عرضه به بازار کند. اما حالا مشخص شده است که شرکت مایکروسافت هنوز موفق به طراحی و ساخت دوربین سرفیس دوئو نشده و این محصول را آماده عرضه به بازار نکرده است.

در لیست آگهی‌های استخدام شرکت مایکروسافت مشخص شده که این کمپانی همچنان در حال پیدا کردن راه کاری لازم برای ساخت دوربین طراحی شده در سرفیس دوئو است و این محصول را آماده طراحی و سفارش به کارخانه‌های تولید انبوه نکرده است.

در این آگهی استخدام شرکت مایکروسافت اعلام کرده که تیم طراحی دوربین سری محصولات سرفیس به دنبال افرادی متخصص برای معماری دوربین و توسعه یک زیرساخت لازم برای تعبیه دوربین در سرفیس دو هستند. این تیم در حال توسعه و پیدا کردن راه کارهای لازم برای جای دادن لنزهای دوربین و ابزارهای لازم برای کارکرد صحیح آن هستند و به همین دلیل از افراد متخصص دعوت شده تا با تیم طراحی سرفیس همکاری‌های لازم را انجام دهند.

این آگهی استخدام به صورت مشخص نشان می‌دهد که شرکت مایکروسافت باوجود تلاش برای تولید سری محصولات جدید سرفیس هنوز موفق به تولید و ساخت سرفیس دوئو نشده است و ممکن است در آینده نیاز به تغییر مکانیزم‌های خود داشته باشد.

شرکت مایکروسافت احتمالاً ابزاری را برای طراحی سرفیس پرو 8 نیز از این مکانیزم‌های جدید استفاده می‌کند تا از آن طریق امکانات بهتری را برای عکاسی به کاربران ارائه دهد.

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا سنسورهایی نظیر مادون قرمز، RGB و تشخیص عمق را برای دوربین سرفیس دوئو آماده عرضه کند که احتمالاً در سرفیس پرو 8 نیز مورد استفاده قرار خواهند گرفت. باوجود این مسئله ممکن است عرضه سرفیس دوئو تا تابستان سال 2020 میلادی طول بکشد و مایکروسافت نتواند زودتر اقدام به عرضه این امکان به کاربران کند.

دیدگاهتان را بنویسید