بررسی The Verge از هندزفری مایکروسافت سرفیس ایربادز

بررسی The Verge از هندزفری مایکروسافت سرفیس بادز

سرفیس ایربادز هندزفری تمام بلوتوث شرکت مایکروسافت است که در اکتبر 2019 معرفی و به تازگی آماده عرضه شده است.

وب سایت The verge نگاهی به قابلیت‌های این هندزفری تمام بی‌سیم انداخته و قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد آن را مورد بررسی قرار داده است.

در بررسی این وب سایت از هندزفری بی سیم مایکروسافت سرفیس ایربادز مشخص شده که این هندزفری دارای رابط کاربری لمسی ویژه‌ای است که از طریق آن کاربران می‌توانند با سوایپ کردن گوش چپ و گوش راست کارهای متفاوتی را انجام دهند. این رابط کاربری برای پاسخ دادن یا قطع تماس، اجرای موسیقی و توقف آن، انتقال به موسیقی بعد یا قبل در یک لیست پخش و موارد دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

یکی از ویژه‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در رابط کاربری لمسی سرفیس ایربادز به کنترل اسلایدهای پاورپوینت مربوط می‌شود. البته این قابلیت فقط به کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 محدود شده است و کاربران کامپیوترهای مک امکان استفاده از آن را ندارند.

وب سایت The Verge در بررسی‌های خود اعلام کرده که هندزفری سرفیس جدید مایکروسافت به خوبی در گوش جای می‌گیرد و به راحتی از گوش نمی‌افتد. این مسئله باعث می‌شود تا در طول روز بتوانید به آسانی از سرفیس بادز استفاده کنید و نگرانی افتادن از گوش یا احساس خستگی را نداشته باشید.

از طرف دیگر، هدزفری بی سیم سرفیس بکیفیت بسیار خوبی برای پخش موسیقی‌ها دارد که به طور مشخص مربوط به میکرو درایورهای بزرگی است که در آن قرار گرفته است که صدای بسیار عالی و با کیفیتی دارند.

در بررسی‌های سرفیس ایربادز از نگاه The verge عدم پشتیبانی از سیستم تشخیص داخل گوش و عدم پشتیبانی از سیستم شارژ بی‌سیم به عنوان مشخصه‌هایی معرفی شده‌اند که ممکن است رقابت را برای سرفیس بادز با محصولاتی مشابه نظیر Airpods Pro شرکت اپل دشوار کنند.

از طرف دیگر این وب سایت اعلام کرده که کیفیت صدای هندزفری بلوتوثی سرفیس در زمان مکالمه برابر با دیگر هندزفری‌های بی‌سیم بوده است. به طور کل، سرفیس ایربادز یکی از هندزفری‌های تمام بی‌سیم کاربردی است که امروزه در بازار جهانی عرضه شده است. مایکروسافت به عنوان یک شرکت آمریکایی با تجربه در زمینه تولید و عرضه محصولات نرم افزاری و سخت افزاری تلاش کرده تا با سرفیس ایربادز رقابتی جدید را با شرکت‌هایی نظیر سامسونگ، اپل و گوگل آغاز کند.

دیدگاهتان را بنویسید