بررسی سرفیس بوک 3 از نگاه وب سایت The verge

بررسی سرفیس بوک 3 از نگاه وب سایت The verge

وب سایت The Verge به تازگی اقدام به بررسی سرفیس بوک 3 کرده و مشخصات فنی آن را زیر ذره بین قرار داده است.

در بررسی سرفیس بوک 3 مشخص شده که این دستگاه از لحاظ ظاهری تغییر زیادی نسبت به نسل‌های پیشین خود نداشته است، با این حال این محصول از لحاظ قدرت سخت افزاری نسبت به گذشته تغییرات زیادی را در دل خود جای داده است و امکانات بهتری را برای کاربران در نظر گرفته است.

وب سایت The Verge در بررسی خود به طراحی ویژه سرفیس بوک جدید پرداخته است که دقیقاً با نسل اول و دوم این محصول یکی است. این وب سایت اعلام کرده که طراحی سرفیس بوک از همه لحاظ برای کاربران حرفه‌ای در سال 2020 عالی است، با این حال سرفیس بوک 3 می‌توانست همانند بسیاری از لپ تاپ‌های پیشرفته و حرفه‌ای از ترک پد بزرگ‌تری استفاده کند که از لحاظ کاربردی بهینه‌تر بود و امکانات بهتری را در اختیار کاربران قرار می‌داد. با این حال باید در نظر داشت که سرفیس بوک 2020 مجهز به نمایشگر لمسی است و همین مسئله باعث شده تا نیاز به استفاده از ترک پد در آن بسیار کمتر از لپ تاپ‌های سنتی باشد.

ویدیوی بررسی سرفیس بوک 3

 

 

در بررسی سرفیس بوک 3 مشخص شده که این دستگاه دارای پردازنده نسل 10 اینتل از نوع 45 واتی است که در بخش تبلت آن تعبیه شده است. تعبیه یک پردازنده کم مصرف در سرفیس بوک 2020 باعث شده تا کاربران بتوانند بخش تبلت را به آسانی از بدن جدا کنند و از آن استفاده کنند و بدون محدودیت سرفیس بوک را در هر شکل و حالتی برای کارهای مختلف مورد استفاده قرار دهند.

سرفیس بوک همچنین به لطف پردازنده گرافیکی اختصاصی در بخش کیبورد خود می‌تواند پردازش‌های بیشتری را نسبت به دستگاه‌های معمولی و دیگر محصولات سرفیس انجام دهد که برای اجرای بازی‌ها و انجام کارهای گرافیکی بهینه‌تر و کاربردی‌تر است.

سرفیس بوک جدید یکی از پیشرفته‌ترین محصولات شرکت مایکروسافت است که تجربه‌ای خاص را برای کار با سیستم عامل ویندوزی به شما می‌دهد. این محصول را می‌توانید از شرکت امتداد پارسه و وب سایت مای سرفیس خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید