تفاوت سرفیس داک 2 با نسل پیشین این محصول در چیست؟

سرفیس داک 2

مایکروسافت به تازگی سرفیس داک 2 را روانه بازار کرده است و حالا کاربران در حال بررسی تفاوت‌های میان این محصول جانبی با نسل پیشین آن هستند.

طی بررسی‌های انجام شده از سرفیس داک 2 مشخص شده است که این محصول از لحاظ سرعت انتقال داده، توان انتقالی به سرفیس‌ها و دستگاه‌های جانبی و دیگر موارد مشابه دارای بازدهی بهتری نسبت به نسل پیشین خود است. سرفیس داک 2 می‌تواند اطلاعات را از سرفیس به دستگاه‌های جانبی نظیر فلش مموری، کارت‌های حافظه و هارد دیسک‌های اکسترنال با سرعت بیشتری انتقال دهد.

اما مهم‌ترین تغییرات سرفیس داک به توان و انرژی انتقالی آن به سرفیس و دیگر دستگاه‌های جانبی مربوط می‌شود. سرفیس داک 2 دارای توان 199 وات است. این در حالی است که نسل اول سرفیس داک دارای توان 99 واتی بود. علاوه بر این، سیم انتقال برق و داده‌های این محصول نسبت به نسل پیشین طولانی‌تر شده است. سیم این محصول جدید 81 سانتی متر است. در حالی که سیم سرفیس داک نسل اول طولی برابر با 69 سانتی متر داشت.

علاوه بر این، سرفیس داک نسل جدید دارای وزن کمتری نسبت به نسل اول خود استفاده که باعث می‌شود تا حمل آن نسبت به گذشته آسان‌تر شود و کاربران بتوانند به صورت آسان‌تر آن را برای انجام کارهای مختلف با خود حمل کنند سرفیس داک به صورت دقیق 597 گرم وزن دارد که نسبت به نسل پیشین بسیار سبک‌تر و البته کاربردی‌تر است.

به طور کل شرکت مایکروسافت با تولید این محصول تلاش کرده تا امکانات بهتری را در اختیار کاربران سرفیس قرار دهد تا علاوه بر حذف محدودیت‌ها برای دسترسی به پورت‌های کاربردی مدرن امکان حمل همیشگی آن را در کنار دیگر محصولات جانبی و خود دستگاه‌های سرفیس داشته باشند.

گفتنی است که این محصول جانبی جدید از سری سرفیس هم اکنون آماده عرضه شده که با تمامی دستگاه‌های مدرن سرفیس سازگار است.

دیدگاهتان را بنویسید