کلکسیون اکسسوری سرفیس 2020 معرفی شد

کلکسیون اکسسوری سرفیس 2020 توسط مایکروسافت رونمایی شد

شرکت مایکروسافت مدتی کوتاه پس از معرفی از سرفیس لپ تاپ گو او سرفیس پرو ایکس 2020 از کلکسیون اکسسوری سرفیس 2020 رونمایی کرده است.

این اکسسوری های جدید با طراحی ویژه آماده عرضه شده‌اند که شامل دو مدل ماوس جدید در رنگ‌های متنوع به همراه کیبوردهای جدید و یک دانگل ارتباطی می‌شوند.

کلکسیون اکسسوری سرفیس 2020

در ادامه این محصولات جدید از کلکسیون اکسسوری سرفیس 2020 را معرفی خواهیم کرد.

کیبورد دیزاینر کامپکت مایکروسافت – Microsoft Designer Compact Keyboard

کیبورد دیزاینر کامپکت مایکروسافت - Microsoft Designer Compact Keyboard

کیبورد دیزاینر کامپکت مایکروسافت – Microsoft Designer Compact Keyboard یک کیبورد جدید است که از طریق سیستم ارتباطی بلوتوث به دستگاه‌های مختلف متصل میشود. این کیبورد می‌تواند به صورت هم‌زمان به سه دستگاه متصل شود و به صورت مداوم بین آنها سوئیچ کند. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربرانی که نیاز به ارتباط به چند دستگاه به صورت هم‌زمان دارند بتوانند بدون نیاز به چالش‌های مربوط به اتصال از این محصول استفاده کنند. این محصول می‌تواند برای مدت‌زمان دو سال با یک باتری کامل کار کند.

 

مایکروسافت نامبر پد – Microsoft Number Pad

مایکروسافت نامبر پد - Microsoft Number Pad

مایکروسافت نامبر پد – Microsoft Number Pad یک پد حاوی اعداد است که به صورت بلوتوثی به کامپیوترهای مختلف متصل می‌شود و به آنها امکان انجام کارهای مختلف همانند انجام محاسبات را انجام دهند. این محصول با سرفیس ها سازگار است و البته می‌توان آن را در دستگاه‌های ویندوزی دیگر نیز مورداستفاده قرار داد. این نامبر پد می‌تواند برای حسابداران و کسانی که محاسبات ریاضی از طریق کامپیوترهای ویندوزی انجام می‌دهند کاربردی باشد.

 

مایکروسافت وایرلس دیزپلی آداپتور 4K – Microsoft 4K Wireless Display Adapter

مایکروسافت وایرلس دیزپلی آداپتور 4K - Microsoft 4K Wireless Display Adapter

وایرلس دیزپلی آداپتور همیشه یکی از اکسسورهای ویژه سرفیس بوده است. اما مایکروسافت وایرلس دیزپلی آداپتور 4K – Microsoft 4K Wireless Display Adapter به کاربران این امکان را می‌دهد تا تصاویر را با کیفیت 4k و به صورت بی‌سیم به نمایشگرهای مختلف انتقال دهند.

 

ماوس ارگونومیک مایکروسافت – Microsoft Bluetooth Ergonomic Mouse

ماوس ارگونومیک مایکروسافت - Microsoft Bluetooth Ergonomic Mouseمایکروسافت همیشه طراحی‌های ویژه‌ای را برای ماوس‌های کاربردی سرفیس در نظر گرفته است. در این میان ماوس ارگونومیک مایکروسافت – Microsoft Bluetooth Ergonomic Mouse یکی از کالکشن اکسسوری سرفیس 2020 است که با طراحی ویژه و در رنگ‌های جدید آماده عرضه شده است.

 

ماوس مدرن موبایل مایکروسافت – Microsoft Modern Mobile Mouse

ماوس مدرن موبایل مایکروسافت - Microsoft Modern Mobile Mouse:

این ماوس جدید به کاربران امکان حمل یک اکسسوری ساده اما کاربردی را به کاربران می‌دهد. مایکروسافت اعلام کرده که ماوس مدرن موبایل مایکروسافت – Microsoft Modern Mobile Mouse: به طور کامل با سرفیس ها به خصوص سرفیس لپ تاپ گو سازگاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید