سرفیس پرو ایکس 2 با پردازنده بهبود یافته‌تر معرفی شد

سرفیس پرو ایکس 2

شرکت مایکروسافت همان‌طور که انتظار می‌رفت از شب گذشته فرایند معرفی و رونمایی از سرفیس پرو ایکس 2 را با پردازنده بهبود یافته آغاز کرده است.

مایکروسافت از طریق وب سایت رسمی خود نسل جدید سرفیس پرو ایکس 2 را با پردازنده SQ2 آماده معرفی و عرضه به بازار کرده است. این محصول با همان نام سرفیس پرو ایکس معرفی شده و مایکروسافت هیچ پسوند یا پیشوندی برای آن در نظر نگرفته است. با این حال بسیاری از وب‌سایت‌های خبری فعال در زمینه بررسی و پوشش خبرهای فناوری آن را سرفیس پرو ایکس 2 یا سرفیس پرو X 2020 عنوان کرده‌اند.

سرفیس پرو ایکس 2020 مجهز به پردازنده جدید کوالکام با معماری ARM است که با عنوان SQ2 شناخته می‌شود. کیبورد این محصول در رنگ‌های آبی «Ice Blue»، پلاتینیوم، مشکی و قرمز «Poppy Red» معرفی شده و قرار است آماده عرضه به بازار شود. گفتنی است که خود این محصول با رنگ پلاتینیوم و فام مشکی رنگ اطراف نمایشگر تولید شده و مایکروسافت همانند بسیاری از محصولات اصلی سرفیس خود آپشن دیگری را برای رنگ بدنه آن در نظر نگرفته است.

مشخصات فنی سرفیس پرو ایکس 2

این محصول به خاطر پردازنده کم مصرف خود می‌تواند تا 15 ساعت به طور مداوم کار کند و در این مدت تنها به یک بار شارژ باتری کامل نیاز دارد. علاوه بر این، شرکت مایکروسافت از پردازنده‌های گرافیکی Adreno در طراحی سخت افزاری این محصول استفاده کرده که برای انجام بسیاری از کارهای روزمره مناسب و کاربردی است.

مایکروسافت از همین حالا پیش فروش این محصول جدید را در بازار آغاز کرده به زودی آن را در سراسر جهانی به فروش می‌رساند. گفتنی است که این محصول به زودی از طریق وب سایت مای سرفیس در اختیار کاربران ایرانی قرار خواهد گرفت و کاربران می‌توانند این محصول را به همراه لوازم جانبی‌اش از طریق وب سایت مای سرفیس به صورت اینترنتی سفارش داده و در مقابل درب منزل و در کمترین زمان ممکن دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید