سرفیس لپ تاپ گو با قیمت ارزان‌تر آماده عرضه شد

سرفیس لپ تاپ گو

شرکت مایکروسافت از چند ساعت پیش اقدام به معرفی و آماده‌سازی چندی از محصولات جدید خود در کنار سرفیس لپ تاپ گو کرده است.

این محصول جزو مدل‌های ارزان قیمت و مقرون به صرفه مایکروسافت است که علاوه بر قیمت متناسب از قابلیت‌های نسبتاً قابل قبولی برخوردار است.

سرفیس لپ تاپ گو یک کامپیوتر همراه فوق سبک است که تنها 1.1 کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند به سادگی در همه جا از آن استفاده کرد. این محصول از بدنه فلزی ساخته شده و دارای سه رنگ متفاوت برای خرید است که شامل آبی، زرد مایل به طایی «Sandstone» و پلاتینوم«Platinum» است.

سرفیس لپ تاپ گو

سرفیس لپ تاپ گو دارای یک نمایشگر 12.4 اینچی با رزولوشن 1536 x 1024 و تراکم پیکسلی 148 PPI است که با وجود کوچک بودن، می‌تواند تصاویر را با نهایت کیفیت نشان دهد. این محصول همچنین از کیبورد و ترک پد کوچک اما دقیق استفاده می‌کند. ارتفاع کلیدهای کیبورد این محصول تنها 1.3 میلی‌متر است که باعث شده تا مایکروسافت با وجود حفظ دقت بتواند دستگاهی کاملاً نازک و قابل حمل را آماده عرضه به کاربران کند.

مشخصات فنی سرفیس لپ تاپ گو

سرفیس جدید از نسل دهم پردازنده‌های اینتل Core i5 چهار هسته استفاده می‌کند و دارای 16 گیگابایت رم به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع SSD است. البته نسخه پایه این محصول که ارزان‌قیمت‌تر است با 4 گیگابایت رک و 64 گیگابایت حافظه SSD آماده عرضه شده است.

شرکت مایکروسافت همچنین برای این محصول آپشن های مختلف بیشتری را در نظر گرفته است که در آینده نزدیک آنها را آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند.

گفتنی است که این محصول جدید با توجه به گفته‌های مایکروسافت می‌تواند تا 13 ساعت با یک شارژ کامل باتری می‌تواند دوام بیاورد. این محصول آماده عرضه به بازار جهانی شده و به زودی آماده عرضه در بازار ایران از طریق وب سایت مای سرفیس خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید