مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ SE رونمایی کرد

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ SE رونمایی کرد

شرکت مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ SE به عنوان یک محصول ارزان قیمت مناسب برای دانش‌آموزان و دانشجویان رونمایی کرده است.

این محصول تجربه‌ای ارزان قیمت از ویندوز ۱۱ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد برابر با ۲۴۹ دلار خواهد بود. سرفیس لپ تاپ SE نسخه‌ای ویژه از ویندوز ۱۱ را با عنوان ویندوز ۱۱ SE اجرا می‌کند که امکانات اولیه برای اجرای نرم فازارهای مختلف را به کاربران خود می‌دهد.

این محصول دارای نمایشگر ۱۱.۶ اینچی بوده و با رزولوشن ۱۳۶۶ در ۷۶۸ پیکسل ساخته شده است و برای کارهای ابتدایی دانش آموزان مناسب است. وزن این محصول نیز ۱.۱ کیلوگرم است که آن را برای حمل و نقل‌های روزمره مناسب می‌کند.

شرکت مایکروسافت در طراحی این محصول در درگاه USB-A و USB-C به طور همزمان استفاده کرده تا برای اتصال دستگاه‌های مختلف محدودیتی وجود نداشته باشد.

گفتنی است که سرفیس لپ تاپ SE مجهز به پردازنده‌های N4120 و N4020 سلرون اینتل شده است که در دو ظرفیت ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت آماده عرضه شده‌اند. با توجه به این موضوع می‌توان به این نتیجه رسید که شرکت مایکروسافت تمامی امکانات اولیه در سطح کافی را از طریق سرفیس لپ تاپ SE در اختیار کاربران خود قرار داده است تا تجربه‌ای ویژه از محصولات سرفیس با پرداخت کمترین هزینه امکان‌پذیر باشد.

مایکروسافت سرفیس لپ تاپ SE را در عامل‌های فروش معتبر خود آماده عرضه کرده است و هنوز خبری از عرضه آن به صورت مستقیم از طریق فروشگاه و وب سایت آنلاین رسمی این شرکت نیست. به نظر می‌رسد که مایکروسافت با تولید این محصول تلاش کرده تا با محصولاتی نظیر کروم بوک‌های شرکت گوگل رقابت کند و امکانات ابتدایی را در قالب یک لپ تاپ کاربردی در اختیار کاربران این محصولات قرار دهد.

در حال حاضر زمان عرضه این محصول در بازار ایران مشخص نیست، اما امید برآن است که در آینده نزدیک این محصول آماده عرضه در بازار کشور شود.

دیدگاهتان را بنویسید