مایکروسافت از آپدیت بزرگ ویندوز 10 اکتبر 2020 رونمایی کرد

آپدیت بزرگ ویندوز نصب درایورهای ویندوز

شرکت مایکروسافت به تازگی از آپدیت بزرگ ویندوز 10 در ماه اکتبر 2020 رونمایی کرده است و آن را آماده دانلود و نصب روی کامپیوترهای ویندوزی و از جمله آنها سرفیس ها کرده است.

این آپدیت که با عنوان 20H2 شناخته می‌شود، در حقیقت دومین آپدیت بزرگ ویندوز 10 در سال 2020 میلادی است که پس از آپدیت نسخه 2004 آماده عرضه به کاربران شده است. برای دریافت این نسخه کاربران باید حداقل نسخه 1903 ویندوز 10 را روی دستگاه‌های خود نصب داشته باشند، چرا که در غیر این صورت مجبور به نصب دومرحله‌ای به روز رسانی ویندوز خواهند بود.

در این آپدیت بسیاری از بخش‌های رابط کاربری سیستم عامل ویندوز بهینه‌سازی و بهبود یافته‌اند. این به روز رسانی با سازگاری هر چه بهتر قطعات سخت افزاری تعبیه شده در دستگاه‌های ویندوزی عرضه شده است و باعث می‌شود تا دستگاه‌های قدیمی‌تر نیز بتوانند به صورت بهینه به انجام کارهای مختلف خود بپردازند و محدودیتی در اجرای نرم افزارهای مختلف با سخت افزاری قدیمی خود نداشته باشند.

این به روز رسانی در حال حاضر برای سراسر جهان عرضه شده است؛ با این حال همانند گذشته ممکن است فرایند دریافت آن برای برخی از مناطق دنیا به صورت تدریجی باشد و کاربران امکان دریافت آن را به صورت مستقیم نداشته باشند. در صورتی که تمایل به دانلود هر چه سریع‌تر این به روز رسانی دارید، می‌توانید با مراجعه به بخش Windows Update و با فشردن دکمه Check for Update به روز رسانی یاد شده را دریافت کنید. گفتنی است که این به روز رسانی ممکن است در برخی از دستگاه‌ها دیرتر عرضه شود و کاربران ممکن است نیاز به ابزارهای کمکی دانلود به روز رسانی‌ها که در وب سایت رسمی مایکروسافت ارائه شده داشته باشند.

این به روز رسانی از همین حالا آماده عرضه به تمامی کاربران از طریق منابع رسمی مایکروسافت است.

دیدگاهتان را بنویسید