اولین آپدیت سرفیس دوئو توسط مایکروسافت منتشر شد

کالبدشکافی سرفیس دو آپدیت سرفیس دوئو

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به انتشار اولین آپدیت سرفیس دوئو برای کاربران این تلفن هوشمند کرده است.

آپدیت 6.2.200902.91394 که اولین به روز رسانی تلفن هوشمند سرفیس به حساب میاید، به منظور بهینه سازی و بهبود رابط کاربری آماده عرضه شده است. این به روز رسانی، با بهبودهایی ویژه همراه بوده است و کاربران می‌توانند باگ‌های مختلف کاربری و موارد دیگر را از طریق آن بهبود بخشند، شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در این به روز رسانی جدید لانچر سرفیس دوئو بهینه سازی شده تا رابط کاربری این محصول بهبود داده شود.

سرفیس دوئو دستگاهی مبتنی بر سیستم عامل اندروید است و از لانچر رسمی مایکروسافت استفاده می‌کند، حال مایکروسافت در توسعه آپدیت سرفیس دوئو تغییراتی در زمینه آیکون‌ها، فونت‌ها، فولدر بندی‌ها و اشاره‌ها تعبیه کرده است که باعث می‌شود تا کاربران بتوانند با بازدهی بسیار بهتر از این محصولات به‌صورت ویژه استفاده کنند.

برخی از باگ‌های کاربردی در دستگاه سرفیس دوئو از طریق این به روز رسانی بهبود داده شده‌اند و با برطرف کردن آن‌ها مایکروسافت تجربه کاربری بهینه‌تری را برای کاربران خود آماده عرضه کرده است.

مایکروسافت لانچر ارائه شده در سرفیس دوئو تا حدودی رابط کاربری آن را نسبت به دستگاه‌های اندرویدی دیگری که از این نسخه استفاده می‌کنند، متفاوت می‌سازد. استفاده از نمایشگر دوگانه باعث شده تا مایکروسافت مجبور به اعمال تغییراتی ویژه در سرفیس دوئو باشد و در آپدیت آن نیز تغییراتی متفاوت‌تر را آماده عرضه کند. با توجه به این موضوع مایکروسافت تلاش کرده تا از طریق بهینه سازی‌های ویژه اقدام به برطرف کردن مشکلات احتمالی لانچر اختصاصی خود کند و رابط کاربری این تلفن هوشمند را بهینه سازی کند.

گفتنی است که این آپدیت از همین حالا برای کاربران سرفیس دوئو از طریق گوگل پلی قابل دانلود و نصب بوده و می‌توان آن را از طریق منابع رسمی و تائید شده دانلود و نصب کرد.

دیدگاهتان را بنویسید