افزونه مایکروسافت برای کروم و فایرفاکس آماده عرضه شد

افزونه مایکروسافت برای کروم

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به عرضه یک افزونه جدید برای مرورگرهای اینترنتی متفرقه مورد استفاده توسط کاربران دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 کرده است. افزونه مایکروسافت برای کروم از همین حالا در وب استور آماده دانلود است.

این افزونه‌های جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا مرورگر خود را در برابر نفوذهای امنیتی مربوط به سخت افزار و خراب کاری‌های مختلف روی سیستم عامل ویندوز 10 ایزوله کنند. در حقیقت کار این بسته نرم افزاری این است که باعث می‌شود تا ویروس‌ها و حملات سایبری متعدد نتوانند از طریق مرورگر فایرفاکس و گوگل کروم روی کامپیوترهای ویندوزی تأثیر بگذارند و این مسئله در نهایت باعث می‌شود تا کاربران در زمان استفاده از کروم و فایرفاکس بتوانند به صورت ایمن‌تر استفاده کنند.

در توضیحات این بسته نرم افزاری مایکروسافت اعلام کرده که کاربران حرفه‌ای با استفاده از این افزونه می‌توانند با خیالی آسوده‌تر به وب سایت‌های نه چندان امن سر بزنند و نگرانی زیادی در مورد حفظ امنیت خود نداشته باشند. افزونه مایکروسافت برای کروم و فایرفاکس باعث می‌شود تا خراب کاری‌های اینترنتی توسط هکرها امکان نفوذ به اجزای سیستم عامل و مهم‌تر از همه آن‌ها مرورگر کروم را نداشته باشد و کاربران به صورت ایمن‌تر از دستگاه‌های ویندوزی خود به همراه مرورگرهای متفرقه استفاده کنند.

گفتنی است که مایکروسافت تا پیش از این اقدام به توسعه و عرضه یک افزونه جدیدت برای کاربران ویندوز 10 کرده بود که با نصب روی مرورگرهای اینترنتی جدید باعث افزایش ضریب امنیتی دستگاه از طریق اتصال ویندوز دیفندر به مرورگر و نظارت آن به وب سایت‌های در حال بازدید می‌شد. این افزونه در حال حاضر همانند نرم افزار پیشین ارائه شده برای کامپیوترهای ویندوزی در وب استور کروم و مرکز افزونه‌های موزیلا فایرفاکس آماده عرضه شده است و کاربران می‌توانند از همین حالا این بسته نرم افزاری را برای حفظ امنیت خود در محیط کروم و فایرفاکس دانلود و نصب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید