سرفیس پرو 7 به درگاه تایپ سی مجهز خواهد بود

سرفیس پرو 7 به درگاه یو اس بی تایپ سی به عنوان شارژر مجهز خواهد شد

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در معرفی و عرضه سرفیس پرو 7 درگاه تایپ سی برای اتصال لوازم جانبی، شارژ دستگاه و انتقال اطلاعات مختلف استفاده کند.

شنیده‌ها و اطلاعات منتشر شده از یکی از پتنت‌های به تازگی فاش شده شرکت مایکروسافت حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در آینده نزدیک تصمیم دارد تا از درگاه یو اس بی تایپ سی در سرفیس پرو 7 استفاده کند. تا پیش از این بخشی از پتنت‌های به ثبت رسیده مایکروسافت در سال 208 میلادی برای دستگاه‌های سرفیس منتشر شده بود که حاکی از آن بودند که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک از پیچ‌های مگنتی برای اتصال نمایشگرها به بدنه دستگاه استفاده کند. اما حالا بررسی‌ها بیشتر از اطلاعات جدیدتر منتشر شده از پتنت‌های جدید مایکروسافت حاکی از آن است که سرفیس پرو 2019 قرار است به درگاه یو اس بی تایپ سی مجهز شود.

تا پیش از این مایکروسافت تمامی دستگاه‌های حرفه‌ای خود را به همراه درگاه یو اس بی کامل با سایز A آماده عرضه کرده بود و بر این اعتقاد بود که این کار باعث می‌شود تا دستگاه‌های سرفیس از لحاظ کاربری نسبت به دستگاه‌هایی نظیر مک بوک پروهای ارائه شده توسط شرکت اپل کارآمدتر باشند. اما حالا اطلاعات جدید منتشر شده از پتنت‌ها حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا سرفیس پرو 7 را به عنوان استراتژیک‌ترین و مهم‌ترین محصول سخت افزاری خود با درگاه تایپ سی آماده عرضه به بازار کند.

مایکروسافت تا پیش از سرفیس بوک 2 و سرفیس گو را با درگاه یو اس بی تایپ سی آماده عرضه کرده بود اما حالا ارائه این درگاه در سرفیس پرو 7 نشان دهنده آن است که مایکروسافت به این نتیجه رسیده که درگاه تایپ سی جایگاه خود را در میان بازار فناوری به دست آورده است. بر اساس بررسی‌ها سرفیس پرو 7 قرار است همچنان یک درگاه جداگانه برای اتصال یو اس بی با سایز کامل داشته باشد و درگاه جدید تایپ سی جایگزین سرفیس کانکتور خواهد شد و امکان شارژ دستگاه را فراهم می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید