امکان پشتیبانی از رفرش ریت کاستوم در ویندوز 10 فراهم شد

امکان پشتیبانی از رفرش ریت کاستوم در ویندوز 10 فراهم شد

شرکت مایکروسافت در توسعه و عرضه آپدیت ماه می 2019 ویندوز 10 امکان تغییر و تعیین رفرش ریت کاستوم را به کاربران این سیستم عامل داده است.

بر اساس بررسی‌هایی که اخیراً کاربران سیستم عامل ویندوز 10 انجام داده‌اند، کاربران این سیستم عامل از این پس می‌توانند به صورت دستی رفرش ریت کاستوم در ویندوز را تغییر دهند و به تصویر مورد نیاز خود برسند. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا برای بهبود روند اجرای بازی‌ها، پخش ویدیوها و امکان ادیت و ویرایش فایل‌های ویدیویی بتوانند به صورت بهینه‌تر کارهای مختلف را انجام دهند و به تصویر با کیفیت مورد نیاز خود دست پیدا کنند.

بر این اساس کاربرانی که از مانیتورهای خاص با فریم ریت اختصاصی و انحصاری استفاده می‌کنند از این پس محدودیتی در استفاده از انواع مختلف کارت‌های گرافیکی ندارند و می‌توانند به صورت ویژه و سریع اقدام به تغییر رفرش ریت ویندوز 10 در کامپیوترهای خود کرده و تصاویر را با کیفیت ویژه به مانیتورها ارسال کنند.

این قابلیت بیشتر برای دستگاه‌های گیمینگ مناسب بوده و باعث می‌شوند تا کاربران بتوانند به صورت سریع و بدون محدودیت ویژه اقدام به همگام سازی نرخ تازه سازی و نرخ فریم‌های کارت گرافیک و مانیتور در بازی‌ها و نرم افزاری‌های گرافیکی که به صورت داخلی امکان تغییر و دست‌کاری رفرش ریت ندارند را داشته باشند.

بر این اساس کاربرانی که تمایل به استفاده از ویندوز 10 به همراه رفرش ریت کاستوم دارند از همین حالا می‌توانند با مراجعه به بخش ویندوز آپدیت در بخش تنظیمات اصلی سیستم عامل اقدام به دانلود و نصب نسخه خاص و مورد علاقه خود روی سیستم عامل کنند. گفتنی است که این قابلیت در بخش تنظیمات گرافیک ارائه شده است و کاربران حتماً پیش از دسترسی به این قابلیت باید اقدام به دانلود و نصب آپدیت ماه می 2019 برای سیستم عامل ویندوز 10 کنند.

دیدگاهتان را بنویسید