آپدیت جدید سرفیس پرو 4 آماده انتشار شد

آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 4 برای اوت 2019 منتشر شد

شرکت مایکروسافت از چند روز پیش به صورت رسمی اولین آپدیت فریم ویر سرفیس پرو 4 را در سال 2020 آماده انتشار کرد.

در این آپدیت جدید سرفیس پرو 4 بسیاری از سخت افزارهای کاربردی بهینه سازی شده‌اند و باگ‌های امنیتی و کاربردی پیشین نیز برطرف شده‌اند.

شرکت مایکروسافت درایور تمامی بخش‌های سخت افزاری را در این به روز رسانی جدید تغییر داده و آن را برای اجرای آپدیت جدید ویندوز 10 سازگار کرده است. بر این اساس کاربرانی که نسخه جدید سیستم عامل ویندوز را دانلود و نصب می‌کنند به صورت خودکار این آپدیت فریم ویر را نیز روی کامپیوترهای شخصی خود نصب خواهند کرد. مایکروسافت با انجام این کار امکان اجرای بدون محدود و مشکل آپدیت 1909 ویندوز 10 را برای کاربران آماده عرضه کرده است.

سرفیس پرو 4 در سال 2015 میلادی آماده عرضه شده است و شرکت مایکروسافت با عرضه آپدیت فریم ویر برای آن نشان داده که برای مدت 5 سال از این محصول پشتیبانی نرم افزاری کامل انجام داده است و تصمیم به توقف پشتیبانی آن ندارد.

سرفیس پرو 4 در کنار سرفیس پرو 3 که یک سال پیش از آن آماده عرضه شده بود، از جمله دستگاه‌های خانواده سرفیس هستند که بیشترین و طولانی‌ترین پشتیبانی را در کنار دستگاه‌های سرفیس دیگر داشته است.

در آپدیت جدید درایور سخت افزارهایی همچون پردازنده اینتل، بخش مدیریت انرژی اینتل، سیستم ارتباط بی‌سیم بلوتوث و وای فای، UEFI و موارد دیگر به روز رسانی شده‌اند که باعث بهینه سازی کاربری دستگاه‌های جدید می‌شوند.

کاربرانی که از همین حالا اقدام به دانلود و نصب آپدیت 1909 روی کامپیوترهای سرفیس پرو 4 می‌کنند می‌مانند این آپدیت فریم را به صورت خودکار دریافت کنند. اما کاربرانی که از طریق دسترسی‌های سریع اقدام به دانلود و نصب آپدیت‌های نرم افزاری پیشین کرده بودند، ممکن است این به روز رسانی را به صورت جداگانه دریافت کنند. بر این اساس بهتر است برای دانلود و نصب آن دستگاه را در اتصال به شارژر نگه داشته و از خاموش شدن ناگهانی آن خودداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید