هشدار: مشکل صدای ویندوز 10 احتمالاً به آپدیت KB4556799 مربوط است

سیستم عامل سرفیس نئو نشانگر حجم صدا در ویندوز 10 در آپدیت‌های آینده تغییر می‌کند - مشکل صدای ویندوز 10

گزارش‌های منتشر شده از طرف کاربران حاکی از آن است که آپدیت KB4556799 که پنج‌شنبه هفته گذشته از طرف مایکروسافت آماده عرضه به کاربران شد باعث ایجاد مشکل صدا در برخی از کامپیوترهای ویندوزی می‌شود.

بر اساس این اطلاعات، آپدیت‌های اخیری که مایکروسافت برای ویندوز 10 ارائه داده است باعث عدم کارکرد یا اختلال کاربری کامپیوترها می‌شود. بر اساس گزارش‌ها و بحث‌هایی که کاربران در شبکه اجتماعی Reddit راه انداخته‌اند، آپدیت KB4556799 باعث عدم سازگاری سیستم عامل با کارت صدای دستگاه‌های مختلف می‌شود و این مسئله به روند کاربری دستگاه‌ها ضربه میزند.

بر این اساس شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در حال بررسی و پیگیری این مشکل است و به زودی آن را برطرف می‌کند. گفتنی است که این مشکل در آپدیت‌های اخیر ایجاد شده و تنها روی برخی از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 مؤثر خواهد بود. شرکت مایکروسافت اعلام کرده که در حال پیگیری موضوع بوده و مشکل را در آینده نزدیک با یک آپدیت نرم افزاری برطرف می‌کند.

گفتنی است که مشکل صدای ویندوز 10 تنها اختلالی نیست که آپدیت KB4556799 روی کامپیوترهای شخصی ایجاد می‌کند. برخی دیگر از کاربران اعلام کرده‌اند که پس از نصب این نسخه از به روز رسانی با مشکلات بزرگ‌تری نظیر پاک شدن و از دست رفتن برخی از اطلاعات مواجه می‌شوند. به همین دلیل کاربران توصیه کرده‌اند تا از نصب خودکار این نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز 10 خودداری شود.

با توجه به این موضوع بهتر است کاربران اقدام به دانلود و نصب این نسخه جدید از سیستم عامل ویندوز نکرده و منتظر عرض و انتشار آپدیت‌های نرم افزاری دیگر برای ویندوز باشند.

مایکروسافت احتمالا در پنج شنبه این هفته آپدیت جدیدی را آماده عرضه به کاربران میکند که از آن طریق مشکلات و باگ های احتمالی ایجاد شده در این نسخه جدید را برطرف میکند و امکان استفاده بهینه از دستگاه های ویندوزی را برای کاربران فراهم میکند.

دیدگاهتان را بنویسید