تأخیر در عرضه سرفیس نئو روی فروش سرفیس دوئو تأثیر ندارد

فروش سرفیس دوئو چالش مایکروسافت برای اجرای اپلیکیشن‌ها در دو نمایشگر سرفیس دوئو

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که تأخیر ایجاد شده برسر عرضه سرفیس نئو تأثیری در فروش سرفیس دو ندارد و سرفیس دو به زودی آماده فروش در بازار جهانی خواهد شد.

Panos Panay مدیر بخش محصولات سرفیس در مایکروسافت به تازگی در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرده که چالش‌ها بر سر عرضه کامپیوترهای ویندوزی همراه دارای دو نمایشگر و توسعه نرم افزارهای کاربردی برای آن‌ها باعث شده تا بسیاری از بخش‌های تیم توسعه با مشکلاتی بر سر عرضه و آماده سازی محصولاتی نظیر سرفیس نئو و سرفیس دوئو مواجه شوند. در عین حال او تأکید کرده که توسعه سیستم عامل ویندوز برای چنین دستگاه‌هایی مشکل آفرین شده بود که در نهایت منجر به تأخیر عرضه در سرفیس نئو شد.

توسعه ویندوز 10 ایکس به خاطر چالش‌ها بر سر سازگاری با دو نمایشگر در سرفیس نئو مشکلاتی را ایجاد کرد که در نهایت باعث شده تا این محصل با کمی تأخیر آماده عرضه به بازار شود. با این حال مدیر بخش توسعه سرفیس ها اعلام کرده که این مسئله روی محصول اندرویدی سری سرفیس تأثیری نداشته است و مایکروسافت مشکلات مربوط به اجرای اپلیکیشن‌ها در دو نمایشگرها را توانسته حل کند. Panos Panay اعلام کرده که همکاری با گوگل بر سر توسعه اندروید در سرفیس دو باعث شده تا این محصول به صورت مستقیم امکان اجرای اپلیکیشن‌ها را داشته باشد و به زودی این محصول آماده عرضه به بازار شود.

یکی دیگر از مشکلات توسعه ویندوز 10 ایکس این است که عرضه آن به شرکت‌های تولید کننده کامپیوترها با چالش‌های زیادی همراه شده است و شرکت‌هایی که به عنوان شرکای تجاری مایکروسافت در حال فروش کامپیوترهای ویندوزی هستند، امکان سازگاری دستگاه‌های خود را با این نسخه جدید از سیستم عامل ندارند.

سرفیس دوئو و سرفیس نئو از جمله دستگاه‌هایی هستند که شرکت مایکروسافت در جریان کنفرانس اکتبر 2019 خود از آن‌ها رونمایی کرد اما هنوز هیچ یک از آن‌ها آماده عرضه به بازار نشده‌اند. دلیل این تأخیرها مسائلی همچون ناسازگاری‌های سخت افزاری و مشکلات مربوط به تولید عنوان شده است.

دیدگاهتان را بنویسید