تصاویر سرفیس پرو 8 در eBay فاش شد

تصاویر سرفیس پرو 8 در eBay فاش شد

مدل‌های مهندسی شده از تصاویر سرفیس پرو 8 در وب سایت eBay فاش شده است و در حال حاضر میان کاربران در حال بازنشر شدن است.

این تصاویر نشان دهنده سرفیس پرو 8 در بالاترین کانفیگ احتمالی آن هستند که شامل پردازنده نسل جدید اینتل Core i7-1165G7 همراه با 32 گیگابایت رم و یک ترابایت ذخیره سازی SSD است. این محصول از پردازنده نسل یازدهم اینتل استفاده می‌کند که از لحاظ کاربری و انجام پردازش‌های مرکزی در بالاترین جایگاه ممکن بین سرفیس پروهای دیگر قرار دارد.

تصاویر سرفیس پرو 8 در eBay فاش شد

کانفیگ سرفیس پرو 8

این تصاویر سرفیس پرو 8 همچنین نشان داده‌اند که مایکروسافت در طراحی و تولید این محصول از کانفیگ های بالاتری استفاده کرده است. بالاترین کانفیگ تعبیه شده در سرفیس پرو 7 که در سال 2019 معرفی و عرضه شده بود، شامل 16 گیگابایت رم می‌شد و این اولین باری است که شرکت مایکروسافت از رم 32 گیگابایتی در تولید سری محصولات سرفیس پرو استفاده می‌کند.

تصاویر سرفیس پرو 8 در eBay فاش شد

تصاویر سرفیس پرو 8 هرچند که در حال حاضر سروصدای زیادی در میان کاربران به پا کرده‌اند، اما از طرف هیچ یک از مقامات رسمی مایکروسافت تائید نشده‌اند. مایکروسافت به صورت سالانه نسل‌های جدید سرفیس پرو را رونمایی و آماده عرضه می‌کند، با این حال بیش از 10 ماه از 2020 گذشته و هنوز شرکت مایکروسافت سرفیس پرو 8 را رونمایی نکرده است.

تصاویر سرفیس پرو 8 در eBay فاش شد

البته تصاویر سرفیس پرو 8 که به تازگی منتشر شده، می‌تواند تقویت کننده این احتمال باشد که شرکت مایکروسافت به زودی این محصول را معرفی و آماده عرضه به بازار جهانی می‌کند. تأخیرهای ایجاد شده در معرفی نسل جدید تبلت‌های مایکروسافت احتمالاً به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اجباری بسیاری از مراکز تجاری و کارخانه‌ها مربوط بوده است و این شرکت در زمینه تأمین قطعات لازم برای تولید این محصول با چالش‌های زیادی مواجه شده است.

سرفیس پرو 8 احتمالاً تا پیش از پایان یافتن سال 2020 آماده معرفی از طرف مایکروسافت می‌شود، اما در حال حاضر خبری از طرف منابع رسمی در مورد آن در دست نیست.

دیدگاهتان را بنویسید