مشکل وای فای در سرفیس گو 2 حل شد

مشکل وای فای سرفیس گو

شرکت مایکروسافت به تازگی اقدام به انتشار آپدیت فریم ویر جدید برای دستگاه‌های سرفیس کرده که طی آن مشکل وای فای در سرفیس گو 2 را نیز حل کرده است.

در این به روز رسانی که به صورت خودکار روی کامپیوترهای سرفیس گو 2 نصب می‌شود، نسخه فریم ویر جدید برای این محصولات نیز ارائه شده که با برخی از بهینه سازی‌ها و بهبودها همراه بوده است. مهم‌ترین تغییر در این نسخه به رفع اختلال سیستم ارتباطی سرفیس گو 2 مربوط می‌شود.

تا پیش از این برخی از کاربرانی که به تازگی اقدام به خرید سرفیس گو 2 کرده بودند، طی گزارش‌هایی اعلام کرده بودند که سرفیس گو 2 برای ارتباط با شبکه‌های وای فای با باند 2.4 گیگاهرتز مشکل دارد. این موضوع باعث می‌شد تا وای فای به صورت متناوب قطع و وصل شود و روند کاربری و استفاده از این کامپیوترها را با مشکل مواجه کند.

رفع مشکل وای فای سرفیس گو 2

مایکروسافت هفته پیش طی بیانیه‌ای که به کاربران سرفیس گو 2 ارائه داده بود، اعلام کرد که این مشکل ریشه نرم افزاری دارد و به زودی از طریق به روز رسانی‌ها حل خواهد شد.

حال در آپدیت فریم ویر سرفیس گو 2 که برای ماه نوامبر 2020 عرضه شده این مشکل به طور کامل برطرف شده است و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی از دستگاه‌های خود استفاده کنند. در کنار رفع اختلال وای فای سرفیس گو 2 برخی از بهینه سازی‌ها نظیر روند ارتباط بلوتوث، رابط کاربری فریم ویر و مشکل عدم ارتباط و شناسایی دستگاه‌های مبتنی بر شبکه نظیر پرینترها نیز حل شده است. در این به روز رسانی سرفیس گو 2 امکان برقراری بهتر به شبکه‌های محلی مبتنی بر پروتکل SMB را دارد و دیگر با مشکلات گذشته مواجه نیست.

گفتنی است که این به روز رسانی به صورت خودکار روی دستگاه‌های سرفیس نصب می‌شود و کاربران کافی است دستگاه‌های خود را به اینترنت و شارژر متصل کنند.

دیدگاهتان را بنویسید