تصاویر رندر از سرفیس پرو 8 منتشر شد

سرفیس پرو 8

شرکت مایکروسافت احتمالاً امسال نیز مثل سال‌های قبل نسل جدید محصولات سخت افزاری خود را معرفی می‌کند و به همین خاطر تصاویر رندر از سرفیس پرو 8 در حال طراحی و انتشار هستند.

در تصویر اخیری از که از سرفیس پرو 8 در وب سایت mspoweruser منتشر شده، ظاهر احتمالی این محصول با طراحی ویژه و منحصر به فرد آن نشان داده شده است. این تصویر رندر توسط حساب کاربری  Letsgodigital در یوتیوب منتشر شده است که سروصدای زیادی در میان طرفداران محصولات سرفیس به راه انداخته است. این تصاویر به صورت ویدیو منتشر شده است و در دسترسی عموم از طریق یوتیوب قرار گرفته است.

سرفیس پرو 8 در این طراحی نازک‌تر از قبل نشان داده شده و شرکت مایکروسافت احتمالاً در طراحی دستگاه‌های خود از نمایشگر بدون حاشیه استفاده کرده اس. این طراحی باعث می‌شود تا نمایشگر بدون تغییر در ابعاد خود، تعداد بیشتری از پیکسل‌ها را در خود جای دهد و علاوه بر افزایش رزولوشن، تصاویر را نیز بزرگ‌تر نشان دهد.

شرکت مایکروسافت هنوز هیچ ادعایی در مورد طراحی و نوع ظاهر سرفیس پرو 8 نکرده است با این حال به نظر می‌رسد که این شرکت پس از چند سال تصمیم به اعمال تغییرات بیشتر روی این محصولات دارد.

سرفیس پرو 8 احتمالاً تا پیش از پایان یافتن نیمه دوم سال 2020 میلادی آماده معرفی می‌شود، با این حال عرضه آن به بازار جهانی احتمالاً به سال 2021 میلادی موکول شود. مایکروسافت در حال حاضر هنوز یکی از محصولاتی که در سال 2019 معرفی کرده را به بازار معرفی نکرده و به همین دلیل به نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت در تولید و عرضه این محصول با چالش‌های ویژه‌ای مواجه باشد و آن را به سال آینده موکول کند.

این محصول قرار است به جدیدترین سخت افزارهای معرفی شده در سال 2020 مجهز شود. بر این اساس به نظر می‌رسد که این محصول از پردازنده نسل یازدهم اینتل پشتیبانی کند و به همین دلیل در سال 2021 میلادی آماده عرضه به بازار شود.

دیدگاهتان را بنویسید