سرفیس گو 2 تا چند هفته آینده آماده معرفی و عرضه می‌شود

سرفیس گو 2 تا چند هفته آینده آماده معرفی و عرضه می‌شود

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت سرفیس گو 2 را تا چند هفته آینده آماده معرفی و عرضه به بازار می‌کند.

اطلاعات منتشر شده از منابع آگاه حاکی از آن است شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا سرفیس گو 2 را از طریق وب سایت فروشگاه اینترنتی آمازون آماده فروش و عرضه به بازار جهانی کند. این محصول تا پیش از این در بنچ مارک‌های مختلف مشاهده شده بود و اطلاعات آن نیز در اختیار کاربران قرار گرفته بود.

بر اساس این اطلاعات، شرکت مایکروسافت سرفیس گو 2 را در دو مدل با پردازنده نسل هشتم اینتل m3-8100Y و Pentium Gold 4415Y آماده عرضه به کاربران کند. بر اساس پیش بینی‌ها این دستگاه قرار است با قیمت پایه 399 دلار آماده عرضه به کاربران شود. با این حال شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا کانفیگ های متنوعی از این محصول را آماده عرضه به بازار کند که قیمت آن را تا 650 دلار نیز افزایش می‌دهد.

سرفیس گو 2 در هر کانفیگ در دو نسخه وای فای و LTE آماده فروش می‌شود و شرکت مایکروسافت امکانات ویژه را برای اتصال همیشگی این دستگاه‌ها به اینترنت فراهم کرده است. برخی از منابع دیگر اعلام کرده‌اند که سرفیس گو 2 علاوه بر وب سایت فروشگاه اینترنتی آمازون، برای فروش در مایکروسافت استور نیز در برخی از کشورهای جهان نیز آماده عرضه می‌شود. با این حال مهم ترین مواردی که از طریق این شایعات به دست آمده این است که شرکت مایکروسافت به زودی این محصولات را آماده عرضه به بازار میکند.

سرفیس گو 2 جدیدترین تبلت میان رده شرکت مایکروسافت است که قرار است با قابلیت‌های ویژه و قیمت نسبت ارزان‌تر نسبت به دستگاه‌های حرفه‌ای‌تر آماده عرضه به کاربران شود. این محصول یکی از کاربردی‌ترین دستگاه‌های قابل حمل است که امکان دسترسی مداوم به سیستم عامل ویندوز را برای کاربران فراهم می‌آورد. در صورت آماده سازی و معرفی این محصول در مایکروسافت، شما می‌توانید آن را از طریق وب سایت مای سرفیس خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید