مایکروسافت به زودی سرفیس داک 2 را آماده عرضه به بازار می‌کند

سرفیس داک 2

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک اقدام به معرفی و عرضه یک محصول جانبی جدید برای دستگاه‌های سرفیس با عنوان سرفیس داک 2 کند.

بر اساس اطلاعات فاش شده در وب سایت Dr Windows شرکت مایکروسافت سرفیس داک 2 را مجهز به جدیدترین درگاه‌های کاربردی کرده است. در این داک جدید درگاه USB-C جایگزین درگاه مینی دیزپلی شده است. درگاه‌های این داک شامل یو اس بی تایپ A و C به همراه درگاه LAN و خروجی صدا جک 3.5 میلی متری می‌شود.

نسخه اول سرفیس داک به جای درگاه تایپ C مجهز به درگاه مینی دیزپلی بود که برای اتصال به نمایشگرهای مختلف و انتقال اطلاعات با استفاده از برخی از دستگاه‌های ذخیره سازی مناسب بود. در این میان، شرکت مایکروسافت در این نسخه جدید به دلیل از رده خارج شدن درگاه مینی دیزپلی امکان دسترسی به درگاه مدرن تایپ C را  فراهم کرده است.

سرفیس داک 2 از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با نسخه پیشین خود ندارد و تنها تفاوت عمده آن به جایگزین شدن درگاه‌های کاربردی پیشین مربوط می‌شود. سرفیس داک باعث می‌شود تا سری محصولات سرفیس بتوانند امکان اتصال به دستگاه‌های جانبی بیشتری را داشته باشند و از آن طریق امکان استفاده روی میزهای کار حرفه‌ای را در اختیار داشته باشند. در حقیقت این ابزار جانبی سرفیس را برای استفاده به صورت حرفه ای تر در محیط های کاری و اتاق ها آماده میکند.

این دستگاه توانی بین 95 تا 200 وات دارد و با مامی دستگاه‌های تولید شده توسط شرکت مایکروسافت که از کانکتور اختصاصی سرفیس استفاده می‌کنند، قابل پشتیبانی است. این محصول قرار است با قیمت 266 دلار در اواخر ماه آوریل سال 2020 میلادی آماده عرضه و فروش در بازار جهانی شود.

در صورت موجود شدن این دستگاه در بازار جهانی، می‌توانید آن را از وب سایت مای سرفیس به صورت اینترنتی سفارش دادن و آن را در مقابل درب منزل دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید