مشکل شارژ سرفیس پرو از طریق به روز رسانی‌های نرم افزاری حل شد

مایکروسافت از سرفیس گو ۲ سرفیس لپ تاپ ۳ و سرفیس هدفون ۲ رونمایی کرد - مشکل شارژ سرفیس پرو

شرکت مایکروسافت با انتشار یک به روز رسانی جدید مشکل شارژ سرفیس پرو را در مدل‌های جدید این کامپیوترهای هوشمند برطرف کرده است.

تا پیش از این برخی از کاربران سرفیس پرو 7 و 6 اعلام کرده بودند که با شارژ کردن دستگاه‌های خود مشکل دارند و این مشکل به صورت مشخص به عدم شارژ بهینه دستگاه‌های خود ناراضی بودند. این کاربران اعلام کرده بودند که مشکل شارژ سرفیس پرو زمانی رخ می‌دهد که باتری تا نیمه پر شده و پس از اتصال به شارژر مدت زمان زیادی برای 100 درصد شدن شارژ آن باید منتظر باقی بمانند.

برخی از کاربران در آن زمان اعلام کرده بودند که این مشکل ممکن است، از عدم سازگاری شارژر یا خرابی برد مداری دستگاه است. با این حال مشخص شده که عدم سازگاری‌های نرم افزاری با قطعات باتری و شارژ باعث این موضوع شده است و مایکروسافت با یک به روز رسانی و آپدیت نرم افزاری مشکلات آن‌ها را برطرف کرده است.

در این میان، شرکت مایکروسافت با انتشار یک به روز رسانی جدید اقدام به برطرف سازی این مشکل کرده است. بر این اساس کاربران پس از دانلود و نصب این به روز رسانی جدید می‌توانند به صورت بهینه از دستگاه‌های خود استفاده کنند.

در این به روز رسانی بخش Smart Charging به طور کامل بهینه سازی شده است و باتری می‌تواند از این پس به طور بهبود یافته تری شارژ شوند.

کاربرانی که مشکل شارژ در دستگاه‌های خود دارند، از همین حالا می‌توانند با اتصال دستگاه‌های خود به اینترنت و شارژر، از بخش Windows Update به روز رسانی‌های جدید را انجام دهند و مشکلات قبلی را دیگر تجربه نکنند. گفتنی است که این به روز رسانی مستلزم نصب بودن آپدیت می 2019 به بعد روی دستگاه‌ها است.

گفتنی است که مایکروسافت در آینده نزدیک مشکلات احتمالی دستگاه های سرفیس را از طریق به روز رسانی های نرم افزاری برطرف خواهد کرد

دیدگاهتان را بنویسید