بنچ مارک سرفیس پرو ایکس 2 فاش شد

بنچ مارک سرفیس پرو ایکس 2 تا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود؟

چند روز پیش بود که شایعاتی در مورد معرفی سرفیس جدید در جریان رویدادی در اکتبر 2020 منتشر شده بود و حالا بنچ مارک سرفیس پرو ایکس 2 فاش شده است.

اطلاعات فاش شده از وب سایت  UserBenchmark حاکی از آن است که سرفیس پرو ایکس 2 قرار است با پردازنده ntel Core i5 1035G1 آماده عرضه شود. البته این محصول در حال حاضر تحت اسم رمز Oemqn Product Name EV1 شناخته می‌شود.

همچنین مشخص شده است که این محصول دارای رزولوشن 1536 x 1024 و نسبت ابعادی سه به دو است که در از 16 گیگابایت رم LPDDR4 استفاده می‌کند.

مشخصات و بنچ مارک سرفیس پرو جدید

بنچ مارک سرفیس پرو ایکس 2 در حالی فاش شده که بسیاری از تحلیلگران به صحت آن و شایعه مربوط به معرفی آن شک کرده‌اند. سرفیس پرو ایکس نسل اول با پردازنده ARM توسعه داده شده بود و احتمالاً اطلاعات مربوط به این بنچ مارک مربوط به محصولی دیگر است که به قرار است از دسته بندی سرفیس پرو یا سرفیس لپ تاپ آماده عرضه به بازار شود.

زمان رونمایی از سرفیس پرو ایکس 2

شایعات حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت در جریان رویدادی که در بازه 30 سپتامبر تا اول اکتبر 2020 برگزار می‌شود، از یک محصول جدید در دسته بندی سرفیس رونمایی می‌کند.

وب سایت Windows Latest البته اعلام کرده که این سرفیس جدید احتمالاً از مجموعه سرفیس پرو خواهد بود و به عنوان یک تبلت حرفه‌ای و هیبریدی جدید آماده عرضه به بازار خواهند شد.

شرکت مایکروسافت در صورتی که تصمیم به معرفی و عرضه یک سرفیس جدید داشته باشد، دعوت‌نامه‌های مربوط به رویداد خود را تا چند روز دیگر منتشر می‌کند. هر چند که مایکروسافت تا پیش از این سابقه برگزاری رویدادهای بدون دعوت‌نامه را نیز داشته است و حتی در سال 2017 رویدادی را بدون انتشار کنفرانس خبری و پوشش زنده برگزار کرد.

دیدگاهتان را بنویسید