کانفیگ جدید سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 6 در راه است

کانفیگ جدید سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 6 در راه است

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک امکان خرید برخی از سری‌های میان رده از کانفیگ سرفیس بوک 2 و سرفیس پرو 6 را  برای کاربران فراهم کند.

بر این اساس بررسی‌های کاربران در شبکه‌های اجتماعی حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت از همین حالا اقدام به اضافه کردن دو محصول جدید از سرفیس پرو 6 و سرفیس بوک 2 با پردازنده Core i5 به همراه 16 گیگابایت رم کرده است. رم 16 گیگابایت تا پیش از این تنها برای دستگاه‌های مبتنی بر پردازنده‌های Core i7 آماده عرضه شده بود؛ اما وب سایت فروشگاه آنلاین بست بای به تازگی دو محصول جدید را با این حافظه رم به همراه پردازنده جدید در لیست محصولات خود اضافه کرده است که قیمت آن‌ها هنوز نامشخص است.

دو محصول یاد شده با کد محصول SKU P6A-00001 و SKU QKK-00001 به ترتیب با عنوان سرفیس پرو 6 و سرفیس بوک 2 با پردازنده Core i5 و رم 16 گیگابایت آماده عرضه شده‌اند. پردازنده Core i5 علاوه بر قیمت کمتر نسبت به نسخه‌های Core i7 باعث می‌شود تا میزان مصرف باتری بهینه‌تر شود. با این حال استفاده حرفه‌ای‌تر برای انجام پردازش‌های بیشتر برای آن ممکن است تا حدودی نسبت به نسخه پیشرفته‌تر ضعیف باشد.

دیدگاهتان را بنویسید