سرفیس پرو ایکس 2 تا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود؟

نسخه‌های دموی سرفیس پرو ایکس در فروشگاه‌های رسمی مایکروسافت موجود شد - سرفیس پرو ایکس 2 تا دو هفته دیگر رونمایی می‌شود؟

گزارش‌ها و شایعات منتشر شده حاکی از آن است که شرکت مایکروسافت تصمیم به رونمایی از سرفیس پرو ایکس 2 تا دو هفته دیگر دارد.

اکانت توییتری Walking Cat که تا پیش از این شایعات زیادی را در مورد شرکت مایکروسافت و محصولات آن به درستی پیش‌بینی کرده بود، حالا اعلام کرده که شرکت مایکروسافت در بازه زمانی 30 سپتامبر تا اول اکتبر 2020 یک رویداد جدید را برای محصولات جدید سرفیس برگزار می‌کند.

این اکانت توییتری البته هیچ اطلاعاتی از سرفیس پرو ایکس 2 که قرار است در جریان این رویداد معرفی بشود، ارائه نداده، با این حال می‌توان مطمئن بود که شایعه منتشر شده توسط آن درست است. گفتنی است که Walking Cat اولین منتشر کننده خبر مربوط به ایکس باکس سری اس و قیمت کنسول‌های نسل نهمی شرکت مایکروسافت بود. به نظر می‌رسد که فرد گرداننده این اکانت از کارکنان رده بالای شرکت مایکروسافت باشد که اطلاعاتی دقیق در مورد محصولات این شرکت در اختیار دارد.

تا پیش از این برخی از شایعات منتشر شده حاکی از معرفی سرفیس پرو X2 بودند و حالا ممکن است این شایعات جدید و رویداد مایکروسافت در جریان کنفرانس سپتامبر تا اکتبر به این محصول مربوط باشد. در صورت حقیقت داشتن این موضوع به نظر می‌رسد که سرفیس پرو ایکس 2 قرار است با پردازنده کوالکام اسنپ دراگون 8cx نسل 2 طراحی و تولید شود.

نسل اول سرفیس پرو ایکس در جریان کنفرانس اکتبر 2019 شرکت مایکروسافت رونمایی شده بود و حالا شرکت مایکروسافت پس از گذشت یک سال تصمیم به برگزاری یک رویداد دیگر گرفته است.

گفتنی است که شایعه مربوط به رونمایی از سرفیس پرو ایکس 2 هنوز از طرف هیچ از مقامات رسمی شرکت مایکروسافت تأیید نشده است و هنوز روز دقیق برگزاری آن نیست معلوم نیست. با این حال می‌توان امید داشت که مایکروسافت در طول روزهای آینده این رویداد را برگزار کند و محصولات جدیدی را در طول آن آماده معرفی و عرضه به دنیا کند.

دیدگاهتان را بنویسید