سرفیس سولو تلفن هوشمند احتمالی مایکروسافت پس از سرفیس دوئو

سرفیس سولو

شرکت مایکروسافت ممکن است در آینده نزدیک از یک تلفن هوشمند دیگر با عنوان سرفیس سولو رونمایی کند.

این تلفن هوشمند احتمالاً نسخه بهینه سازی شده سرفیس دوئو است که از یک نمایشگر استفاده می‌کند و شبیه به تمام تلفن‌های هوشمند معمول موجود در بازار است. تصویر مفهومی این تلفن هوشمند از همین حالا توسط برخی از طراحان ساخته شده و در حال انتشار در اینترنت است.

Jonas Dehnert طراح تصاویر مفهومی ویژه تصویری از این تلفن هوشمند را منتشر کرده است که نشان از طراحی احتمالی آن دارد.

با وجود انتشار این شایعات شرکت مایکروسافت یا منابع خبری آگاه در این شرکت هنوز به صورت رسمی این تلفن هوشمند را تائید نکرده‌اند، با این حال می‌توان مطمئن بود که در صورت تمایل مایکروسافت برای تولید چنین محصولی، در جریان کنفرانس پاییزی امسال مایکروسافت، معرفی شود. در صورت صحت داشتن این موضوع، سرفیس سولو احتمالاً با قیمتی ارزان‌تر از سرفیس دوئو آماده عرضه به بازار جهانی می‌شود.

سرفیس دوئو در حال حاضر تنها نماینده مایکروسافت در بازار تلفن‌های هوشمند است و به احتمال زیاد در آینده نزدیک این شرکت تصمیم به تولید و عرضه محصولات جدیدتر از دسته بندی تلفن‌های هوشمند داشته باشد. مایکروسافت در حقیقت در تلاش است تا با توسعه و ساخت این محصولات به طور کامل وارد بازار تلفن‌های هوشمند شود و از طرف دیگر مجموعه محصولات خانواده سرفیس را نیز تکمیل کند.

با توجه به این موضوع باید منتظر بود و دید که آیا مایکروسافت در جریان پاییز 2020 میلادی از این تلفن هوشمند رونمایی می‌کند یا سرفیس دوئو تنها گوشی هوشمند سرفیس در سال 2020 باقی می‌ماند.

البته مایکروسافت ممکن است به خاطر شیوع ویروس کرونا و همه گیری جهانی آن مجبور شود که تاریخ معرفی و عرضه این محصول را برای سال 2021 به تعویق بی اندازد و فعلاً برنامه‌ای برای معرفی و عرضه آن در بازار جهانی نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید