سرفیس بوک 3 با پردازنده Corei5-1034G1 در بنچ مارک‌ها مشاهده شد

بیش از نیمی از دستگاه‌های دسکتاپ ویندوز استفاده می‌کنند

نزدیک به یک ماه است که اطلاعاتی از دو محصول جدید شرکت مایکروسافت شامل سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 در حال انتشار است و حالا اطلاعاتی از سرفیس بوک جدید با پردازنده Corei5-1034G1 در بنچ مارک‌ها منتشر شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده در وب سایت Notebook Check اطلاعات مربوط به سرفیس بوک 3 در بنچ مارک 3D Mark منتشر شده است. بر اساس این اطلاعات، سرفیس بوک 3 دارای 8 گیگابایت رم بوده و از پردازنده سری آیس لیک استفاده می‌کند. این پردازنده روی فرکانس 1 گیگاهرتز کلاک شده است که می‌تواند تا 3.6 گیگاهرتز نیست به صورت بوست افزایش پیدا کند.

در این اطلاعات هنوز مشخص نشده است که قدرت پردازنده گرافیکی این دستگاه تا چه حدی است. با این حال تا پیش از این برخی از اطلاعات منتشر شده حاکی از آن بودند که سرفیس بوک 3 قرار است مجهز به پردازنده AMD سری رایزن باشد. با این حال هنوز این مسئله توسط شرکت مایکروسافت یا هیچ یک از مراجع قابل اعتماد تائید نشده است.

در حال حاضر اطلاعات دقیقی از سرفیس بوک 3 منتشر نکرده است و معلوم نیست که این محصول قرار است در چه زمانی آماده عرضه به بازار شود. با این حال برخی از منابع خبری پیش بینی کرده‌اند که مایکروسافت در نیمه دوم سال 2020 میلادی آماده معرفی و عرضه به بازار می‌شود.

گفتنی است که سرفیس بوک از جمله دستگاه‌های حرفه‌ای و قدرتمند شرکت مایکروسافت است که دارای طراحی کاملاً ویژه و منحصر به فرد است. این دستگاه از جمله محصولاتی است که مایکروسافت برای انجام کارهای حرفه‌ای آماده توسعه و عرضه کرده است.

سرفیس بوک از جمله دستگاه‌هایی است که برای انجام کارهای ویژه با قدرت پردازشی بسیار بالا آماده عرضه شده است. این محصول از جمله محصولات کاربردی شرکت مایکروسافت است که قرار است نسل جدید آن آماده عرضه شود.

دیدگاهتان را بنویسید