هشدار: بیلد 19592 ویندوز 10 را نصب نکنید

سیستم عامل سرفیس نئو نشانگر حجم صدا در ویندوز 10 در آپدیت‌های آینده تغییر می‌کند - مشکل صدای ویندوز 10

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که بیلد 19592 ویندوز 10 دارای مشکلات شناخته شده‌ای است که باعث ایجاد اختلال در روند کاربری سیستم عامل می‌شود.

بر این اساس مایکروسافت به کاربران توصیه کرده تا در صورت استفاده روزمره و مهم از کامپیوترهای مبتنی بر ویندوز 10 این نسخه را دانلود و نصب نکنند.

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که این آپدیت در نشان دادن آیکون برخی از اپلیکیشن‌های مبتنی بر پلتفرم ویندوز یونیورسال در بخش تسکبار با مشکلاتی جدی مواجه است که باعث هنگ کردن دستگاه می‌شود. این مشکل برای فایل‌های EXE نیز وجود دارد.

مشکل دیگر بیلد 19592 ویندوز 10 مربوط به نشان دادن آیکون باتری در صفحه قفل می‌شود. لاک اسکرین ویندوز 10 به صورت مشخص نمی‌تواند میزان باتری را نشان دهد و در صورت قفل بودن دستگاه، امکان مشاهده سطح باتری وجود نخواهد داشت.

مشکل سوم به کانفیگ IIS و تنظیمات پیش‌فرض آن در سیستم عامل مربوط می‌شود که باعث تا کاربران ویندوز سرور برای دسترسی به ابزارهای ASP.NET با مشکلات جدی مواجه شوند.

مشکل پایانی در بیلد 19592 ویندوز 10 مربوط به نرم افزار Microsoft Team مربوط می‌شود. در زمان استفاده از این نرم افزار، وب کم هنگ می‌کند و امکان کاربری و استفاده بهینه را سلب می‌کند. گفتنی است که این مشکل در زمان استفاده از وب اپلیکیشن مربوط به مایکروسافت تیم وجود ندارد و کاربران می‌توانند بدون مشکل اقدام به استفاده از این نرم افزار کنند.

با توجه به موضوع‌های یاد شده، به کاربران توصیه می‌شود تا زمان عرضه آپدیت بهینه سازی شده این نسخه منتظر باقی بمانند اقدام به دانلود و نصب آپدیت جدید نکنند. گفتنی است که مایکروسافت از همین حالا این به روز رسانی را از چرخه آپدیت‌های اجباری و خودکار بیرون آورده است و در صورت تمایل کاربران به صورت انتخابی روی دستگاه نصب خواهد شد و کاربران باید به صورت دستی آن را روی دستگاه خود نصب کنند.

دیدگاهتان را بنویسید