گوگل امکانی مشابه با انیموجی‌ها را به گوشی‌های اندرویدی اضافه کرد

گوگل امکانی مشابه با انیموجی‌ها را به گوشی‌های اندرویدی اضافه کرد

شرکت گوگل از چند ساعت پیش اقدام به عرضه نسخه جدید کیبورد مجازی Gboard با قابلیتی خاص و مشابه با انیموجی‌های آیفون‌ها کرده است.

در نسخه جدید جی بورد کاربران می‌توانند ایموجی‌هایی شخصی سازی شده را در تلفن هوشمند اندرویدی خود ساخته و آن‌ها را به عنوان استیکرهایی ویژه در پیام رسان‌ها مورد استفاده قرار دهند.

گوگل اعلام کرده که این قابلیت از طریق تکنیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی امکان ساخت تصویری کارتونی مشابه با صورت کاربران را ارائه می‌دهد. کاربران کافی است با استفاده دوربین گوشی اندرویدی یا مبتنی بر آی او اس خود که در آن جی بورد نصب شده یک تصویر سلفی را ثبت کرده و سپس اقدام به ساخت ایموجی‌های کارتونی مشابه صورت خود را کنند.

ایموجی‌های جی بورد شباهت بسیار زیادی با انیموجی‌های آیفون X دارند که می‌توانند تصاویری کارتونی را به شکل مشابه با صورت کاربر را ارائه دهند. پس از ساخت این ایموجی‌ها، جی بورد و هوش مصنوعی گوگل به صورت خودکار مجموعه‌ای از استیکرهای اختصاصی را تولید می‌کند که بر اساس حالات مختلف در گوشی کاربر ذخیره می‌شوند.

این ایموجی‌ها از طریق حساب کاربری گوگل در تمامی دستگاه‌های همراه کاربران انتقال پیدا می‌کنند و کاربران می‌توانند بدون ساخت دوباره از آن‌ها استفاده کنند. گوگل در حقیقت تصمیم دارد تا با استفاده از این ایموجی‌ها، با شرکت اپل و انیموجی‌های این کمپانی که در آیفون‌های جدید ارائه شده است رقابت کند. البته باید به یاد داشت که تصاویر ساخته شده با استفاده از این تکنیک، کیفیت مشابه با انیموجی‌های اپل را ندارند و شبیه استیکرهای معمولی هستند.

کاربران همچنین می‌توانند از طریق بخشی خاص اقدام به ویرایش این تصاویر کنند و استیکرهای خود را به صورت ویژه شخصی سازی کنند. برای دسترسی به این قابلیت کافی است از طریق پلی استور و اپ استور نسخه جدید جی بورد را برای تلفن هوشمند خود دریافت کنند

دیدگاهتان را بنویسید