مایکروسافت رابط کاربری ویندوز برای سرفیس را بهبود خواهد داد

ویندوز برای سرفیس

مایکروسافت تصمیم دارد تا رابط کاربری ویندوز برای سرفیس را بهبود دهد. بر این اساس شرکت مایکروسافت به تازگی طراحی جدید سیستم عامل ویندوز 10 را از طریق یک به روز رسانی در اختیار کاربران قرار داده که نشان دهنده بهینه سازی این سیستم عامل برای کارکرد بهتر در دستگاه‌های جدید سرفیس و کامپیوترهای مبتنی بر پردازنده‌های کم مصرف است.

بر اساس گزارش های منتشر شده از طرف کاربران آپدیت جدید ویندوز 10 در بخش منوی استارت دیگر دنباله آیکون‌های پین شده را نشان نمی‌دهد که این مسئله علاوه بر ساده سازی روند کاربری سیستم عامل، امکان اجرای بهتر آن را در دستگاه‌های دارای گرافیک ضعیف‌تر فراهم می‌کند. این مسئله یکی از مهم‌ترین عوامل بهبود کاربری ویندوز برای سرفیس ها خواهد بود.

در حقیقت مایکروسافت با اعمال این تغییرات بزرگ به کاربران این امکان را داده تا با درگیر کردن منابع سخت افزاری کمتر امکان اجرای سیستم عامل را داشته باشند و دیگر نیازی به بهینه سازی دستگاه‌های خود در زمان اجرای نرم افزارهای سنگین‌تر را نداشته باشند.

بررسی‌های منتشر شده حاکی از آن هستند که شرکت مایکروسافت با ارائه این تغییرات ویژه تلاش کرده تا ویندوز 10 را آماده اجرا در دستگاه‌هایی نظیر سرفیس نئو کند. سرفیس نئو و احتمالاً نمونه‌های 2021 سری محصولات سرفیس مجهز به پردازنده‌های کم مصرف هستند که استفاده بهینه از منابع سخت افزاری در رابط کاربری سیستم عامل برای آن‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

از طرف دیگر، شرکت مایکروسافت اقدام به معرفی و عرضه سرفیس پرو ایکس در سال 2019 میلادی کرده است که به نظر می‌رسد که این تغییرات جدید امکانات بهتری را برای کاربران این سری جدید از تبلت‌های سرفیس پرو نیز فراهم میاورد. در این میان مایکروسافت تغییراتی را در سیستم عامل ویندوز برای سرفیس پرو ایکس اعمال کرد که باعث بهینه سازی کاربری با پردازنده های کم مصرف میشود.

شرکت مایکروسافت احتمالاً تا پیش از پایان یافتن سال جاری میلادی فرایند آماده سازی و عرضه سرفیس نئو و دیگر محصولات جدید سرفیس را آغاز می‌کند و امکانات ویژه‌ای را از آن طریق به کاربران ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید