نسل بعدی سرفیس بادز سایز خود در گوش را تغییر می‌دهد

نسل بعدی سرفیس بادز سایز خود در گوش را تغییر می‌دهد

تنها چند هفته از معرفی سرفیس بادز در جریان کنفرانس دوم اکتبر توسط مایکروسافت گذشته است و حالا اطلاعات مربوط به یکی از پتنت های این شرکت حاکی از آن است نسل بعدی این محصول می‌تواند سایز خود در گوش را تغییر دهد.

مایکروسافت در پتنت جدید خود از حضور یک سیستم هوشمند یاد کرده است که می‌تواند بر اساس اندازه گوش کاربر سایز خود را تغییر دهد و در ایده آل ترین حالت ممکن در گوش قرار گیرد.

این مسئله باعث می‌شود تا سرفیس بادز در قدم اول باعث خستگی و آزار گوش کاربر خود نشود و در قدم دوم از گوش کاربر نیافتد و در پایان صدای در حال پخش را در بهترین وضعیت و کیفیت ممکن تنظیم کند.

مایکروسافت این پتنت را در تاریخ نوزدهم آوریل 2018 یعنی یک سال و نیم پیش از آغاز فرایند معرفی و عرضه سرفیس بادز به ثبت رسانده است. با این حال مایکروسافت این پتنت را در ساخت و طراحی نسل اول این محصول به کار نبرده است.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً در سال 2020 میلادی نسل دوم هندزفری های هوشمند خود را با پشتیبانی از سیستم تنظیم سایز داخل گوش آماده عرضه به بازار کند.

گفتنی است که ایده مایکروسافت برای ساخت چنین محصولی بسیار ویژه و خاص است و هنوز هیچ یک از شرکت‌های سازنده هندزفری های بی‌سیم هنوز نتوانسته است مشابه آن را آماده عرضه کنند. برای مثال شرکت اپل به تازگی از Airpods Pro با لایه‌های سیلیکونی داخل گوش رونمایی کرده است که فاقد چنین قابلیتی بوده و تنها می‌تواند سطح فشار هوا را در گوش تنظیم کند و کاربر موظف است خودش سایز لایه‌های سیلیکونی را انتخاب کند.

این در حالی است که مایکروسافت تصمیم دارد تا با استفاده از ایده‌ای جدید، سرفیس بادز جدید را به گونه‌ای تولید کند که خودش به صورت خودکار اندازه لایه‌های سیلیکونی داخل گوش را تنظیم کند.

دیدگاهتان را بنویسید