نسخه جدید VLC با رابط کاربری تغییر یافته آماده عرضه می‌شود

نسخه جدید VLC با رابط کاربری تغییر یافته آماده عرضه می‌شود

قطعاً VLC یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای پخش محتوای ویدیویی و رسانه‌ای در ویندوز 10 به حساب میاید که حالا قرار است با قابلیت‌های جدید آماده عرضه به کاربران شود.

توسعه دهندگان وی ال سی به تازگی چهارمین آپدیت بزرگ این نرم افزار پخش محتوای رسانه‌ای را آماده عرضه کرده‌اند. اسکرین شات منتشر شده از رابط کاربری این آپدیت حامی از آن است که این نرم افزار قرار است تحت تأثیر تغییرات بسیار ویژه‌ای قرار گیرد.

تغییرات این نسخه شامل قرار گرفتن رابط کاربری مدرن با شفافیت در بخش از موارد مختلف، امکان پشتیبانی از لایبری رسانه‌ای همانند دستگاه‌های اندرویدی، پشتیبانی از محتوای ویدیویی مبتنی بر تصاویر سه بعدی و واقعیت مجاری، امکان اجرای تصاویر مبتنی بر HEIF و دیگر فرمت‌های جدید پر استفاده و حذف پشتیبانی از ویندوزهای قدیمی نظیر XP و ویستا می‌شود.

کاربران از این پس می‌توانند تصاویر سه بعدی را در وی ال سی اجرا کرده و آن‌ها را به صورت بهینه‌تر در دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 خود مشاهده کنند. علاوه بر این برای اولین بار است که وی ال سی به عنوان یک نرم افزار پخش محتوای رسانه‌ای مشهور امکان پخش محتوای مبتنی بر واقعیت افزوده را به کاربران ارائه می‌دهد.

کاربران همچنین از این پس می‌توانند با دانلود و نصب این نسخه از نرم افزار وی ال سی همانند تلفن‌های هوشمند اندرویدی به تمامی فایل‌های رسانه‌ای خود در خود اپلیکیشن وی ال سی دسترسی داشته باشند. این مسئله باعث می‌شود تا تمامی فایل‌های رسانه‌ای در کامپیوتر توسط وی ال سی اسکن شده و در بخش لایبری آن نشان داده شود و کاربران دیگر نیازی به باز کردن فایل اکسپلورر در ویندوز 10 نداشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید