آپدیت ویندوز 10 برای کاربران آیکلاود باز خواهد شد

آپدیت ویندوز 10 برای کاربران آیکلاود باز خواهد شد

نزدیک به دو ماه پیش بود که شرکت مایکروسافت به دلیل وجود یک باگ نرم افزاری مربوط به عدم سازگاری نرم افزار آیتیونز، امکان نصب به روز رسانی ویندوز 10 را برای این کاربران قطع کرده بود. مایکروسافت در نهایت با همکاری شرکت اپل توانست تا این مشکل را حل کند و نسخه جدید نرم افزار آیتونز با پشتیبانی از آپدیت‌های جدید ویندوز 10 آماده عرضه به تمامی کاربران شد.

با این حال مایکروسافت مجبور شد تا آپدیت‌های نرم افزاری ویندوز 10 را برای آن دسته از کاربرانی که نرم افزار آیتونز را روی کامپیوترهای خود نصب کرده بودند، مسدود کند تا دیگر کاربران با مشکلات آتی مواجه نباشند.

در این میان، مشخص شده است که مایکروسافت به زودی تصمیم دارد تا امکان نصب آپدیت‌های ویندوزی را به کاربران حساب کاربری آیکلاود ارائه دهد تا از آن طریق بتوانند به صورت بهینه‌تر از کامپیوترهای خود استفاده کنند. گفتنی است که پس از انجام این کار از طرف مایکروسافت، کاربران خواهند توانست تا علاوه بر استفاده از نرم افزار آیتونز، از آپدیت‌های جدید ویندوز 10 نیز بهره‌مند شوند. در حقیقت تمامی مشکلات عدم سازگاری آیتونز با ویندوز 10 در اولین آپدیت بزرگ این سیستم عامل که در سال 2019 آماده عرضه می‌شود برطرف خواهد شد.

گفتنی است که نرم افزار آیتونز توسط شرکت اپل توسعه داده شده است و به همین دلیل رفع باگ‌های آن از دست شرکت مایکروسافت خارج است. در عین حال کاربران دستگاه‌های همراه اپل نظیر آیفون‌ها و آیپدها حتی در صورت داشتن کامپیوترهای ویندوزی هم به نرم افزار آیتیونز وابسته هستند و پشتیبانی این نرم افزار در سیستم عامل ویندوز امری حیاتی به حساب خواهد آمد.

البته باید در نظر داشت که نسخه ارائه شده از نرم افزار آیتونز در مایکروسافت استور دیگر مشکلات پیشین را ندارد و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از آن استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید