نسخه جدید استیکی نوت باقابلیت پشتیبانی از حالت تاریک آماده عرضه شد

نسخه جدید استیکی نوت باقابلیت پشتیبانی از حالت تاریک آماده عرضه شد

شرکت مایکروسافت در توسعه نسخه جدید آپدیت ویندوز 10 اقدام به عرضه استیکی نوت 3.1 کرده است که در آن حالت تاریک به رابط کاربری این اپلیکیشن یادداشت برداری اضافه شده است.

بر اساس لیستی که مایکروسافت از نسخه جدید استیکی نوت منتشر کرده است، این نرم افزار از این پس با روند بهبود یافته تری می‌تواند یادداشت‌ها را با دستگاه‌های دیگر همگام سازی کنند. همگام سازی در استیکی نوت به کاربران این قابلیت را می‌دهد تا بتوانند از طریق تمامی دستگاه‌های ویندوزی به یادداشت‌ها دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، رابط کاربری جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا روند نمایش یادداشت‌ها در محیط ویندوز را به صورت ویژه‌تر و منحصر به فردتر شخصی سازی کنند. بر این اساس، رابط کاربری در حالت تاریک می‌تواند نوار بالایی هر یک از برگه‌های یادداشت را با رنگ‌های مختلفی نمایش دهد.

کاربران دستگاه‌های ویندوزی می‌توانند با همگام سازی یادداشت‌ها از طریق اکانت آوت لوک در استیکی نوت، به محتوای آن‌ها در دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و آی او اس دسترسی داشته باشند. برای دسترسی به این قابلیت کافی است از اپلیکیشن وان نوت در اندروید و آی او اس استفاده شود. مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده تمامی بخش‌های ویندوز 10 را به حالت تاریک تجهیز کند تا کاربران این سیستم عامل تجربه‌ای مشابه با دستگاه‌های مک مبتنی بر نسخه Mojave را داشته باشند.

در نهایت باید اشاره کرد که استیکی نوت نسخه 3.1 تنها برای ویندوز 10 با آپدیت 1803 به بعد قابل دسترسی است و کاربران پیش از استفاده از آن باید حتماً نسخه‌های جدید ویندوز 10 را روی دستگاه‌های خود نصب داشته باشند. برای آپدیت و دریافت نسخه جدید استیکی نوت کافی است به مایکروسافت استور مراجعه کرده و با وارد کردن اکانت آوت لوک، نسخه جدید را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید