مشکل صدای سرفیس بادز به زودی حل می‌شود

مشکل صدای سرفیس بادز به زودی حل می‌شود

کاربران سرفیس بادز به تازگی گزارش‌هایی را در مورد عدم کارکرد صحیح این هندزفری بی‌سیم در زمان پخش محتوای صوتی منتشر کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت DR. Windows این مشکل مشخصاً به تکه تکه شدن صدا در زمان پخش موسیقی یا موارد دیگر مربوط است. این وب سایت اعلام کرده که بسیاری از کاربران با این مشکل جدید مواجه شده‌اند و از طریق شبکه‌های اجتماعی گزارش‌های مربوط به آن را منتشر کرده اند.

برخی از توسعه دهندگان اعلام کرده اند این مشکل به احتمال زیاد ریشه نرم افزاری دارد و می‌تواند با یک آپدیت از طریق تلفن‌های هوشمند برطرف شود. در حال حاضر فریم ویر سرفیس بادز در نسخه 3.0.0.5 ارائه شده که در صورت صحت داشتن ادعای توسعه دهندگان پس از عرضه آپدیت بعدی مشکلات مربوط به این محصول برطرف خواهد شد.

مایکروسافت احتمالاً در آینده نزدیک و پس از انتشار نسخه بعدی آپدیت فریم ویر مشکل قطع شدن و تکه تکه شدن صدا را برطرف می‌کند و امکان استفاده بهینه از این هندزفری را برای کاربرانی که با این اختلال مواجه شده‌اند فراهم خواهد کرد.

گفتنی است که این مشکل تا پیش از عرضه آپدیت فریم ویر یاد شده وجود نداشت و گزارش‌های مربوط به خرابی همگی به نسخه 3.0.0.5 مربوط هستند. با توجه به این موضوع می‌توان پیش بینی کرد که در آینده نزدیک این مشکل برطرف شده و کاربران بتوانند به صورت بهینه و کاربردی از هندزفری خود استفاده کنند.

سرفیس بادز هندزفری تمام بی‌سیم شرکت مایکروسافت است که در اکتبر 2019 از طرف این شرکت معرفی شد. این محصول به تازگی آماده عرضه در بازار شده است و مشکلات نرم افزاری موجود در آن امری قابل پیش بینی بوده است. به کاربرانی که با این مشکل مواجه شده‌اند توصیه می‌شود تا امکان نصب آپدیت فریم ویر را روی دستگاه فراهم آورند تا مشکل یاد شده هر چه سریع‌تر برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید