مشکلات قلم سرفیس گو 2 حل شد

سرفیس گو 2

شرکت مایکروسافت در توسعه و عرضه آپدیت ماه ژوئن 2020 برای سرفیس گو 2 مشکل مربوط به قلم سرفیس را برطرف کرده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده توسط کاربران، سرفیس گو 2 با دانلود و نصب آپدیت فریممور جدید ارائه شده توسط شرکت مایکروسافت دیگر با مشکلات پیشین در مورد هنگ کردن و عدم پاسخگویی مواجه نیست و کاربران می‌توانند به صورت بهینه و کاربردی از دستگاه‌های سرفیس خود همراه با قلم استفاده کرده و یادداشت برداری‌ها و طراحی‌های مورد نظر خود را انجام دهند.

گزارش‌های پیشین کاربران در شبکه‌های اجتماعی و بخش پشتیبانی فنی مایکروسافت حاکی از آن بود که سرفیس گو 2 در زمان یادداشت برداری با استفاده از قلم با مشکلات زیادی مواجه بودهک ه به کاربران امکان استفاده معمول از سرفیس پن را نمیداده است. بسیاری از کاربران اعلام کرده بودند که ریشه این مشکل می‌تواند سخت افزاری باشد. اما تحلیلگران و توسعه دهندگان اعلام کرده بودند که این مشکل نرم افزاری بوده و از طریق آپدیت برطرف می‌شود.

حال نزدیک به دو هفته پس از انتشار این گزارش‌ها شرکت مایکروسافت اقدام به عرضه آپدیت فریمویر جدید از طریق به روز رسانی‌های ویندوزی برای کاربران سرفیس گو کرده است که نشان دهنده آن است که مشکل سرفیس پن و عدم پاسخگویی آن در زمان یادداشت برداری و طراحی برطرف شده است.

مایکروسافت طی این به روز رسانی، درایور نمایشگر و سیستم ردیابی قلم آن را آپدیت کرده است و با تغییرات جدیدی که در آن ارائه داده است مشکلات پیشین ایجاد شده را برطرف کرده است. گفتنی است که مایکروسافت به صورت ماهانه آپدیت های فریمویر را برای سری محصولات سرفیس عرضه میکند تا روند کاری آنها بهبود پیدا کند. با این حال سرفیس گو 2 آخرین محصولات بود که در ماه ژوئن آپدیت فریمور را دریافت کرد.

سرفیس گو 2 یکی از محصولات جدید شرکت مایکروسافت است که به تازگی آماده معرفی و عرضه شده است. این محصول یکی از مدل‌های جدید سرفیس است که با قیمت مقرون به صرفه آماده عرضه شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید