مایکروسافت ابزار جدیدی برای عیب یابی سخت افزاری سرفیس ها منتشر کرد

مایکروسافت ابزار جدیدی برای عیب یابی سخت افزاری سرفیس ها منتشر کرد

شرکت مایکروسافت از چند روز پیش اقدام به عرضه یک ابزار تشخیصی برای رفع عیب‌های سخت افزاری در سری محصولات سرفیس کرده است.شده است، می‌تواند به کاربران دستگاه‌های سرفیس و به طور مشخص از سرفیس پرو3 به بعد درزمینهٔ تشخیص مشکلات مختلف در دستگاه کمک کند. این ابزار که با عنوان SDT شناخته شده است، می‌توانند با بررسی دستگاه، ریشه مشکلات موجود در سرفیس ها را بر اساس نرم افزاری، سخت افزاری و مبتنی بر فریم ویر دسته بندی کند و به کاربران روش تعمیر رفع مشکل دستگاه‌ها را آموزش دهد.

گزارش‌های منتشر شده و فایل‌های خروجی این ابزارهای تشخیصی در آینده می‌توانند از طریق ایمیل به متخصصین شرکت مایکروسافت و مراکز خدمات پس از فروش محصولات سرفیس ارسال شود و از آن طریق روش رفع مشکلات مربوط به عدم کارکرد صحیح سرفیس ها به کاربران ارائه شود.

مایکروسافت اعلام کرده که از طریق این آپدیت نرم افزاری کاربران به صورت بهینه‌تر و سریع‌تر می‌توانند مشکلات موجود در دستگاه‌های خود را برطرف کنند. تا پیش از این بسیاری از مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری موجود در سری محصولات سرفیس به دلیل عدم آگاهی کاربران امکان رفع مشکل را نداشتند. از طرف دیگر مایکروسافت در بسیاری از کشورهایی که سری محصولات سرفیس کاربران زیادی دارد، مراکز ارائه خدمات پس از فروش به صورت رسمی ندارد و به همین دلیل کاربران سرفیس ها با چالش‌های بسیاری در این زمینه مواجه هستند.

گفتنی است که این ابزار که با عنوان دقیق Surface Diagnostic Toolkit for Business نیز شناخته می‌شود از طریق وب سایت رسمی مایکروسافت قابل دانلود و نصب است با این حال پیش بینی می‌شود که در آینده نزدیک این ابزار به صورت پیش فرض و از طریق آپدیت‌ها در دستگاه‌های سرفیس نصب شود.

دیدگاهتان را بنویسید