تسک منیجر در آپدیت 19H1 ویندوز 10 دستخوش تغییرات ویژه‌ای می‌شود

تسک منیجر در آپدیت 19H1 ویندوز 10 دستخوش تغییرات ویژه‌ای می‌شود

شرکت مایکروسافت تصمیم دارد تا در آینده نزدیک و مشخصاً زمان عرضه آپدیت ژانویه 2019 ویندوز 10 تسک منیجر و بخش مدیریت وظایف در این سیستم عامل را با تغییرات بسیاری همراه کند.

در این آپدیت کاربران می‌توانند به هسته هر یک از وظایف در حال انجام در ویندوز 10 دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، ویندوز 10 از طریق تسک منیجر به کاربران این امکان را می‌دهد تا میزان پردازش هر یک از قطعات سخت افزاری نظیر کارت گرافیک یا همان GPU و CPU را مدیریت کنند.

بر این اساس، تمامی پردازش‌های نشان داده شده در تسک منیجر ویندوز 10 پس از آپدیت ژانویه 2019 بر اساس میزان مصرف پردازنده گرافیکی را نیز قابل مرتب سازی هستند و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر روی پردازش دستگاه‌ها کنترل داشته باشند.

علاوه بر این، ویندوز 10 در آپدیت بزرگ بعدی قرار است توان کنترل پردازش‌ها و وظایف مختلف از طریق دستیارهای صوتی را داشته باشد و کاربران می‌توانند از طریق فراخوانی دستیار هوشمند کورتانا، به تسک های مختلف و امکان بستن آن‌ها به صورت اجباری دسترسی داشته باشند. مایکروسافت تصمیم دارد تا کمتر از دو ماه دیگر و مشخصاً تا پایان ماه ژانویه 2019 فرایند عرضه آپدیت بزرگ جدید ویندوز 10 را شروع کند.

این کمپانی اعلام کرده که بسیاری از باگ‌های سیستمی و نرم افزاری موجود در آپدیت‌های ارائه شده در سال 2018 در به روز رسانی جدید که در ماه ابتدایی سال 2019 ارائه می‌شود برطرف خواهد شد و کاربران می‌توانند به صورت بهینه‌تر از دستگاه‌های ویندوزی خود استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید