فایل ISO برای آپدیت 20H1 منتشر شد

بیلد جدید ویندوز

شرکت مایکروسافت به تازگی فایل ISO آپدیت 20H1 ویندوز 10 را برای تمامی کاربران آماده عرضه کرده است. این فایل ایزو شامل آپدیت‌های ویندوز تا نسخه 19041 می‌شود.

در این بیلد که قرار است نسخه نهایی و پایدار آن در بهار 2020 میلادی آماده عرضه شود، تغییرات قابل توجهی در سیستم عامل اعمال شده است. این تغییرات شامل اضافه شدن طراحی فلوئنت در رابط کاربری سیستم عامل در کنار اضافه شدن برخی از قابلیت‌های امنیتی و کاربردی می‌شود.

فایل ایزوی منتشر شده قابلیت ساخت بوت روی فلش و دیسک‌های نوری را دارد و کاربران می‌توانند با استفاده از آن اقدام به نصب سیستم عامل جدید مایکروسافت روی دستگاه‌های مختلف کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی تنها برای آن دسته از کاربرانی ارائه شده است که در برنامه اینسایدر عضو شده باشند. بر این اساس کاربران برای دریافت این نسخه ابتدا باید اکانت خود را که عضو برنامه اینسایدر است در وب سایت رسمی مایکروسافت وارد کنند.

پس از وارد کردن اطلاعات اکانت کاربران می‌توانند به این نسخه دسترسی داشته باشند و آن را از طریق این لینک دانلود کنند. گفتنی است که این به روز رسانی به صورت بتا بوده و دارای مشکلات کاربردی و امنیتی زیادی است و به همین دلیل به کاربران توصیه می‌شود تا فعلاً این نسخه را روی دستگاه‌های خود نصب نکنند و تا زمان عرضه نهایی این نسخه در فروردین ماه صبر کنند.

گفتنی است که این به روز رسانی در ماه آوریل به صورت بهینه و کاربردی آماده عرضه نهایی می‌شود و کاربران می‌توانند آن را برای کارهای مختلف دانلود و نصب کنند.

با وجود این مسئله کاربران دارای محدودیت‌های بسیار زیادی برای استفاده مداوم از دستگاه‌های خود هستند. بر این اساس کاربران می‌توانند تا یک ماه دیگر این به روز رسانی را دانلود و روی دستگاه‌های خود به صورت مستقیم نصب کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید