آپدیت جزئی KB4524244 برای رفع مشکل ویندوز 10 در راه است

بیلد جدید ویندوز

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که آپدیت KB4524244 را برای رفع مشکل ویندوز 10 آماده دانلود و عرضه به تمامی کاربران می‌کند.

شرکت مایکروسافت از طریق منابع خبری رسمی خود اعلام کرده که این آپدیت به زودی آماده عرضه می‌کند. این آپدیت مشکل فریز شدن و هنگ کردن دستگاه را برطرف می‌کند و بهینه سازی‌های ویژه‌ای را برای دسترسی به مانیتور دوم در ویندوز 10 ایجاد می‌کند.

تا پیش از این و مشخصاً تا چند روز پیش شرکت مایکروسافت یک آپدیت جدید از سیستم عامل ویندوز 10 را آماده عرضه کرده بود که از آن طریق کاربران می‌توانستند به صورت بهینه‌تر مانیتور دوک را به کامپیوترهای خود متصل کنند. اتصال مانیتور دوم در نسخه‌های اخیر ویندوز 10 با مشکلات زیادی همراه بوده است و شرکت مایکروسافت با عرضه آپدیت‌های جدید این مشکل را برطرف کرده است.

اما حالا مشخص شده است که شرکت مایکروسافت در این آپدیت‌ها نیز با مشکلاتی جدی مواجه شده است و کاربران پس از نصب آپدیت یاد شده، در زمان اتصال  مانیتور جدید به دستگاه با مشکلاتی نظیر فریز کردن صفحه عمل کارکرد سیستم عامل و به هم ریختگی سیستم عامل مواجه می‌شوند. در این میان شرکت مایکروسافت در تلاش است تا با آپدیت KB4524244 این مشکل را به طور کامل برطرف کند و برای بار دیگر مشکلات مربوطه را از دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل ویندوز 10 حذف کند.

گفتنی است که آپدیت یاد شده قرار است هنگ کردن سیستم عامل در زمان آپدیت و دانلود به روز رسانی‌ها روی 94 درصد را نیز برطرف کند که در طور روزهای گذشته مشکلات زیادی را برای کاربران همراه داشته است و به همین دلیل برای آن‌ها دردسرساز شده است. شرکت مایکروسافت این به روز رسانی را در اوایل ماه مارس 2020 آماده عرضه به صورت عمومی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید