عرضه سرفیس بادز تا سال 2020 به تعویق افتاد

عرضه سرفیس بادز تا سال 2020 به تعویق افتاد

اکتبر 2019 بود که شرکت مایکروسافت در جریان رویداد پاییزی خود در کنار سری جدید محصولات سرفیس از هندزفری های بی‌سیم سرفیس بادز رونمایی کرد و تاریخ عرضه آن را در روزهای پایانی سال 2019 عنوان کرده بود.

در این میان مشخص شده است که عرضه عمومی این هندزفری بی‌سیم به تعویق افتاده است و شرکت مایکروسافت فروش آن را به سال 2020 موکول کرده است. مدیر بخش توسعه سخت افزاری محصولات سرفیس به تازگی اعلام کرده است که عرضه سرفیس بادز به بهار سال 2020 موکول شده است.

بر این اساس می‌توان پیش بینی کرد که این محصول در ماه‌های مارس تا آوریل سال 2020 در اختیار عمومی کاربران قرار گیرد.

سرفیس بادز هندزفری بلوتوثی جدید شرکت مایکروسافت است که در جریان کنفرانس اکتبر 2019 معرفی شد. این محصول با قیمت 249 دلار آماده عرضه می‌شود که قابلیت‌هایی نظیر پشتیبانی از دستیارهای دیجیتالی و تا 24 ساعت باتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. باتری این محصول برای 8 ساعت گوش کردن مداوم موسیقی و 24 ساعت استفاده به صورت استند بای آماده کار است.

سرفیس بادز تنها در یک رنگ تولید شده است و میکرو درایورهای آن می‌توانند صداهای مختلف را در بازه فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز پخش کند.

این محصول پاسخ رقابتی جدید شرکت مایکروسافت به گلکسی بادز شرکت سامسونگ، ایرپادز شرکت اپل و هندزفری های مشابه شرکت گوگل، بنگ اولافسن و آمازون است که به تازگی معرفی شده است و قرار است به زودی در اختیار کاربران قرار گیرد.

این محصول با سیستم عامل‌های مختلف از ویندوز گرفته تا اندروید، iOS و موارد دیگر سازگار بوده و امکانات ویژه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سرفیس بادز احتمالا قابلیت هایی ویژه را با دستیار های هوشمند صوتی مختلف در اختیار کاربران قرار میدهد و آزاد ترین محصول از نوع خود برای پشتیبانی از سیری، دستیار گوگل و الکسا خواهد بود. گفتنی است که برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که تاخیر این محصول به توقف توسعه کورتانا در تلفن های هوشمند مربوط خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید